sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הקדמה׀ 3 1 מבנה סיפורי משכנע ולגלות כיצד להיעזר בעוצמתה של טכניקת הסיפור בכל מסגרת ולכל סוג של קהל . נתחיל בפירוק הפיץ' או המצגת שלכם לפורמט של דגשים, ולאחר מכן נרחיב את הדגשים להצהרות ערך מרכזיות . את אלה נחבר זו לזו תוך שימוש בחלק מטכניקות הסיפור ההוליוודיות המשכנעות והמועילות ביותר . אלווה אתכם לאורכו של תהליך יצירת פיץ' בן שלוש דקות, ממש מההתחלה . אפילו אלמד אתכם בדיוק כיצד לפתוח ולסכם כל פיץ', מצגת או ישיבה . תוך כך, תזכו לפגוש את וינס מֶק'מהוֹן, את ג'ון בון ג'ובי, את ג'ימי פַאלוֹן, את קַמרון דיאז, וגם עשרות ארנבונים פרוותיים ורכים, שרברבים ומחפשי-נפט, אנשים שהקימו יחידות airbnb לסוסים ויותר ממנכ"ל מבולבל אחד ; תלמדו מהו מעבר הישבנים ; תגלו ש – Freebird אינו רק שם של שיר ; תשתתפו בישיבת קבלת- החלטות המונה ארבעים ושלושה משתתפים, תיבחנו במבחני אזעקת השריפה והטלפון, תלמדו לאהוב פתקיות צבעוניות ולתעב מצגות פאוורפוינט ; תמצאו את הפיתיון ואת העוקץ בסיפור שלכם . הספר הזה הוא תוצאה של עשרים שנות ניסיון כמפיק בהוליווד, כמאמנם של מנכ"לים בכירים מהשורה הראשונה וכיועץ שיווק . הייתי מעורב בהכנתם של כמעט 10,000 נאומי שיווק, ובעזרת השיטה הזאת מכרתי מעל 300 פרויקטים טלוויזיוניים וקולנועיים ליותר מארבעים רשתות טלוויזיה ומפיצים שונים . בשלוש דקות של כל פיץ' כזה, מכרתי תוכניות טלוויזיה כגון "אקסטרים מייקאובר : מהדורת ההרזיה", ו"בר רסקיו", שהרווח מהן היה כמיליארד דולר . אולם השיטות שלי אינן תקפות רק להוליווד : בחמש השנים האחרונות הקדשתי את חיי לעזרה לאנשים כמוכם והנחלתי להם את אמנות הפיץ', הצגת הרעיונות והמכירה, ללא קשר למוצר שאותו ניסו לשווק . לימדתי את העקרונות האלה מאות אנשים, החל ממנהלי חברות מרשימת מאה החברות הראשונות של כתב

תכלת הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help