Description:
שלוש דקות. כן, רק שלוש דקות. זהו פרק הזמן העומד לרשותכם להשמיע את הרעיון שלכם. בזמן הזה, הצד השני יגבש דעה נחרצת: כן או לא. המהירות אולי מפתיעה, אבל משקפת את המציאות. בני אדם מחליטים מהר. הם פשוט בנויים כך. ואם יש לכם רק שלוש דקות למכור את הרעיון שלכם (כל רעיון, בכל תחום), מהי הדרך הנכונה לבנות את הפיץ‘ שלכם? כיצד תדעו להפריד בין מה שאתם רוצים לומר לבין מה שבאמת צריך להיאמר?
חוק שלוש הדקות ילווה אתכם שלב אחר שלב בדרך לבניית הפיץ‘ שלכם: שאינו בקי בתחומכם • כך תלמדו לְ פַ שט את הפיץ‘ כדי שיהיה ברור ומסקרן גם למי • כך תלמדו לזקק את המסר שלכם • כך תמצאו את הסיפור שילכוד את סקרנותו של הקהל • כך תהפכו את החסרונות שלכם ליתרונות • כך תבנו את הפיץ‘ היעיל, הקצר והאפקטיבי ביותר שיוביל אתכם קדימה
ברנט פינווידיק הוא מפיק טלוויזיה זוכה פרסים. במהלך הקריירה שלו הוא הצליח למכור יותר מ–500 תוכניות ופורמטים טלוויזיוניים לרשתות השידור הגדולות בעולם. כיום הוא מרצה בשיטת "שלוש הדקות" שפיתח. בין לקוחותיו מנכ"לים וחברות ענק, מהסוג המניע את העולם.
|
Author:
|
ברנט פינווידיק
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
2020
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
מנהל וניהול,
|
Pages:
|
232
|
Type:
|
ספר עיון
|
|