sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

הקדמה׀ 1 1 שלכם, לתפוס את תשומת לבו של הקהל שלכם ולשמור עליה, וחשוב מכול — ליצור עניין . אם תפעלו על פי הכלל הזה תוכלו לומר פחות ולהשיג יותר בכל פיץ' או מצגת . אני לא מדבר על "פיץ' מעלית" . ישיבות רציניות, עסקים אמיתיים ותקשורת יעילה דורשים זמן ממושך וכוונון עדין יותר מאשר שליפת כמה סיסמאות קליטות במעלית . הרעיון הוא להעביר את המידע החשוב ביותר בצורה המשכנעת ביותר כדי להבטיח עניין בהמשך . שלוש דקות אינן רק מסגרת הזמן שאליה יש לדחוס את המידע, אלא גם פרק זמן הדרוש על מנת לגרום ללקוחות לגלות עניין, וזאת לפי מחקרים מדעיים בתחום מוטיבציית ההתקרבות . לפי המחקרים, אם תצליחו לשמר את הריכוז של הלקוח, תוכלו לעורר בו רצון . לשם כך דרושות שלוש דקות . פשטות היא כוח בהירות משכנעת מידע הוא בעל ערך עקרון המפתח הוא להפריד את כל מה שאתם רוצים לומר ממה שצריך להיאמר . הספר הזה ילמד אתכם בדיוק איך לעשות זאת . התהליך ליצירת והעברת שלוש הדקות המשפיעות והמרשימות ביותר הוא דו-שלבי, וזכרו שהמשך הספר יסביר וירחיב את הדיבור על כל אחד מהרעיונות הללו : שלב ראשון : פשטו ותמצתו את המידע רק למרכיביו המשכנעים, החשובים והנחוצים ביותר . צרו שביל מידע שמוביל את הקהל מנקודה אחת לבאה אחריה לקראת המסקנה המבוקשת . שלב שני : חברו את המרכיבים האלה בעזרת כלים סיפוריים

תכלת הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help