sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

01׀ חוק שלוש הדקות אוניברסיטאי גדול או בפני ועד ההורים של התיכון המקומי . העובדה הזאת תכה בכם היישר בפנים . אני מניח שכבר הרגשתם בכך . אני יודע שאני הרגשתי את זה . כולנו באותה סירה . כדי להצליח, עליכם להיות מסוגלים ללכוד את תשומת לבו של הקהל ולשמור עליה רק בעזרת שטף המידע ואיכותו, וזאת למשך תהליך קבלת ההחלטות הראשוני . הקהל צריך להמשיג את הרעיון שאתם מציגים, להכניס אותו להקשר שיועיל לו, ולאחר מכן לממש אותו באמצעות מחויבות אפשרית אליו או הבעת עניין נוסף . ויש לכם בערך שלוש דקות . וגם לי . הקדמה רגילה לספר טיפוסי בנושא מנהל עסקים עשויה להתארך לכדי ארבעה-עשר עמודים . אולם הקורא הממוצע מחליט אם להמשיך לקרוא ספר חדש אחרי ארבעת העמודים הראשונים או פחות מכך . ולכך, כצפוי, לא דרושות יותר משלוש דקות . ולכן לפני כל דבר אחר, הדבר החשוב היחיד הוא שאלהיב אתכם במידה כזו שתגרום לכם להמשיך לקרוא מעבר לארבעת העמודים הראשונים האלה . אז קדימה, מתחילים : הספר הזה הוא מדריך שלב-אחר-שלב שילמד אתכם לפשט את המסר על ידי תמצות שיטתי של תיאור העסק, המוצר או השירות שאתם מספקים למרכיביו החשובים והמרשימים ביותר . אחר כך, תוך שימוש בטכניקות סיפור הוליוודיות משוכללות, תלמדו להעביר את המרכיבים הללו בצורה משכנעת ומתומצתת . השיטה הזאת נשענת על העקרונות המרכזיים שעומדים מאחורי חוק שלוש הדקות : כל פרט חשוב שקשור לעסק שלכם, לרעיון, למוצר או לשירות שאתם מספקים, יכול וצריך להיות מוסבר בבירור, בתמצות ובדיוק תוך שלוש דקות או פחות . בשלוש הדקות הראשונות, עליכם להדגים בבהירות את המרכיבים הכי חשובים בהצעה

תכלת הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help