sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:ח

לוי ממטח , דפנה ליפשיץ מעמותת תפוח , פרופ׳ דוד מיודוסר מאוניברסיטת תל אביב , סופיה מינץ ממשרד החינוך , ד״ר רחל מינץ ממטח , פרופ׳ רפי נחמיאס מאוניברסיטת תל אביב , יונית סדן מעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב , אל״מ ( מיל׳ ) אלי פישוף , לשעבר ראש ממד״ה ומנכ״ל פילת , אלי קנאי מקרן אבי חי , ד״ר מירי קסנר ממכון דוידסון לחינוך מדעי שליד מכון ויצמן למדע , רויטל רובין מעמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב . אנו , חברי הוועדה , מבקשים להודות לכל בתי הספר , מנהליהם ומוריהם ולכל מי שסייעו בידינו להתרשם ולהכיר את העשייה כפי שהיא מתבצעת בשטח . תודה מיוחדת שלוחה למנהלות בתי הספר בגני תקווה , שהשתדלו לסייע בידינו : כרמלה בכר , אביבה בלאיש וגלית בר אל . תודה גדולה לדוברים הרבים שריתקו את הקהל בדבריהם ביום העיון : לפרופ׳ מיכל בלר מהראמ״ה , גילה בן הר מהמרכז לטכנולוגיה חינוכית , שרית ברזלי מעמותת סנונית , פרופ׳ לב גוניק ( L . S . Gonick ) מאוניברסיטת , Case Western Reserve ד״ר ארווין מ׳ ג׳ייקובס ( . I . M Jacobs ) מהאקדמיה הלאומית להנדסה בארצות הברית , שרון גרינברג מרשת אורט ישראל , אלי הורביץ מקרן טראמפ , ד " ר דובי וייס מתכנית ׳עת הדעת׳ , פרופ׳ ענת זוהר מבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית ומכון מנדל למנהיגות , פרופ׳ מרשל ( מייק ) ס׳ סמית ( . M . S Smith ) מהאקדמיה הלאומית לחינוך בארצות הברית , ד״ר עופר רימון ממשרד החינוך , פרופ׳ שיזף רפאלי ממרכז שגיא לחקר האינטרנט ואוניברסיטת חיפה , פרופ׳ דן שכטמן מהטכניון בחיפה והאקדמיה הלאומית הישראלית למדעים ופרופ׳ אנדריאס שלייכר ( , ( A . Schleicher מבכירי ה - . OECD דוח מיום העיון נגיש במדור ׳פרסומים׳ באתר היזמה . המצגות וצילומי ההרצאות _ במדור ׳אירועים׳ . בבואה לעסוק בנושא החינוך הערכי ביקשה הוועדה להתרשם מהלך הרוח בחברה הישראלית בנושא רגיש ומרכזי זה וממגוון עמדות בדעת הקהל בישראל . בחורף תשע״ב - , 2012 פנתה הוועדה לציבור וביקשה לשלוח אליה ניירות דעה המתייחסים לשאלות בנושא מקומם של ערכים במערכת החינוך . ההיענות היתה מעל למצופה . אסופה המכילה חלק מניירות הדעה וכן מיפוי אקדמי שלהם ודיון בממצאיהם יצאה לאור בהוצאת היזמה למחקר יישומי בחינוך והונגשה לציבור באתר היזמה . בשל שיקולי עריכה שונים לא ניתן היה לכלול במיפוי ובפרסום את כל החומר שהגיע אל הוועדה , אך אנו מבקשים להודות לכל הכותבים : פרופ׳ ח׳אולה אבו - בקר מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל , ד״ר יוסף אבינון מסמינר הקיבוצים , פרופ׳ דן אבנון מהאוניברסיטה העברית בירושלים , אנשי בתי ספר לחינוך שהגישו נייר משותף : פרופ׳ ( אמריטוס ) חיים אדלר , ד״ר רחל ארהרד , פרופ׳ דורית ארם , פרופ׳ אבנר בן - עמוס , פרופ׳ דניאל בר - טל , פרופ׳ עמי וולנסקי , פרופ׳ איריס לוין , ד״ר טובה מוסט , פרופ׳ גבי סלומון , פרופ׳ דן ענבר , ד״ר עדנה ענבר , פרופ׳ גלי צינמון , ד״ר ג׳וליה רסניק , ד״ר נורה רש ופרופ׳ שפרה שגיא . כן אנו מודים לפרופ׳ נמרוד אלוני מסמינר הקיבוצים , לרב ד״ר אהרון בוזגלו שכתב את נייר העמדה על בסיס עבודתו באוניברסיטת בר אילן , לשלומי בן עטר מתיכון זיו ומרקס בירושלים , לפרופ׳ שלמה בק , ממכללת קיי ומכון מופ״ת , לאריה ברנע מבית הספר התיכון האזורי באר טוביה , לגלעד גולדשמידט מסמינר הקיבוצים , לדני גל , מרצה ומנחה תהליכי

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help