sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

כתיבת הספר משקפת את הצורך שלי לשתף אנשים נוספים בניסיון שרכשתי בשילוב של שפת היצירה ושפת המילים , כדי לסייע לאלה שלא השכילו למצוא אפיקים יעילים להביע את כאבם העמוק , ולכן הם " צועקים" אותו באמצעות התנהגות תוקפנית . דברי תודה לסיום , ברצוני להודות לכל אלה שסייעו , במישרין או בעקיפין , להוציא את הספר לאור . לכל מטופליי , להוריהם ולמוריהם , שנתנו בי אמון לאורך השנים . למנהליי , שהעניקו לי חופש להתפתח ולפתח . לעמיתיי , שאפשרו לי ללמוד מן הניסיון המשותף שלנו . לסטודנטים ולמודרכים שליוו אותי - על שאלותיהם הנבונות שסייעו לי לחדד את החשיבה הטיפולית . למטפלות ולמדריכות שהשתתפו במחקר , הקדישו מזמנן ונתנו בי אמון רב כדי שניטיב להבין ולשפר את הטיפול בילדים המתנהגים בתוקפנות . עיבוד המחקר לספר מבטא תודה עמוקה להם על הידע שהפקידו בידי . למדריכים שליוו אותי , האמינו ביכולתי , חיזקו אותי וסייעו לי להאמין ביכולתי ולהתמיד במסע הזה עד סיומו . לד"ר מרק וייסמן , על העזרה הנדיבה והיצירתית בייעוץ האקדמי לספר . להוצאת הספרים של מכון מופ : "ת לד"ר יהודית שטיימן , ראש הוצאת הספרים והעורכת הראשית , שהחליטה להוציא את הספר לאור ; ד"ר אריאלה גדרון , העורכת האקדמית , שעודדה אותי ותמכה בכתיבתו ; לגב' רחל רוקח , עורכת הטקסט והלשון , שסייעה רבות להבהיר את הכתוב ; ולעורכת הגרפית , גב' מאיה זמר-סמבול , שעמלה על עיצוב הספר . תודה מיוחדת לד"ר תמי בר-און , על קריאת כתב היד ועל הערותיה המחכימות . ואחרונים חביבים , תודה לבני משפחתי היקרים - לבן זוגי רוני שנפטר ממחלה קשה סמוך להוצאת הספר לאור , ולילדיי יהל ויפתח שתומכים בי ומסייעים לי לממש כמעט כל רעיון מקצועי שעולה על דעתי . הערת העורכת : על פי בקשתה של מחברת הספר , מרבית המושגים הלועזיים נרשמו בצורתם המקורית ולא בתרגומם הרשמי לעברית . לדוגמה , " מודל תאורטי-קונספטואלי" ולא " דגם עיוני-תפיסתי , " " קוגניטיבי" ולא " הכרני , " "אקטיבי" ולא "פעיל . "

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help