sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק שישי : המרחב הבין-אישי ( קשר מטפל-מטופל 129 ............................. ( יצירת הקשר הבין-אישי 129 ........................................................................... היצירה כמכל לכעס ולתוקפנות 142 ............................................................... התערבויות בקשר לתוקפנות בחדר הטיפול 160 .............................................. התערבויות בקשר לתוקפנות מחוץ לחדר הטיפול 167 ..................................... פרק שביעי : המרחב המערכתי ( קשר מטפל-מחנכת-הורים-צוות חינוכי ) 174 .. חיזוק הברית המערכתית 175 ......................................................................... הקניית כלים מעשיים למחנכת ולהורים 180 .................................................... עיבוד התפיסות והרגשות של המחנכת ושל ההורים כלפי הילד 189 ................. הנחיית הצוות החינוכי 194 ............................................................................. פרק שמיני : המרחב האישי ( חוויותיהם של המטפלים 208 ........................ ( המודל הדיאלקטי כמפתח להיחלצות ממלכודות בטיפול 209 ........................... הדרכה קבוצתית בגישה דיאלקטית 215 .......................................................... סיכום 235 ..................................................................................................... המחקר 235 ................................................................................................... התאוריה 236 ................................................................................................. הפרקטיקה 237 ............................................................................................. אחרית דבר : המודל הדיאלקטי בסיפור מטפורי 238 .......................................... ביבליוגרפיה 241 ........................................................................................... נספחים 255 ................................................................................................. א . דוגמה של שאלון 255 .......................................................................... ב . ציור דימויים ככלי להתבוננות ממוקדת בקשר הבין-אישי - הנחיות ודוגמאות 262 ........................................................................... 267 .............................................................................................. Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help