sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:194

דורית ארם פרופסור חבר בחוג לחינוך מיוחד וייעוץ חינוכי בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב . בשנים 2011-2008 עמדה פרופש ארם בראש המגמה לחינוך מיוחד , וגם שימשה יו״ר שותף של האגודה הישראלית לאוריינות ושפה . פרופש ארם עומדת כיום בראש המגמה לייעוץ חינוכי . פרופש ארם היא חברת הנהלה באגודה הישראלית לאוריינות ושפה ובאגודה למען הילד בגיל הרך . ( OMEP ) היא חוקרת את אופי האינטראקציה של הורים וגננות עם ילדים בעת שיחה , קריאת ספר וכתיבה , ובוחנת את משמעותה להתפתחות ניצני האוריינות ולהתפתחות הרגשית חברתית של ילדים בעלי התפתחות תקינה , ילדים בעלי צרכים ייחודיים וילדים ממיצב חברתי כלכלי נמוך . בעלת תואר שלישי בחינוך מאוניברסיטת תל אביב , . 1998 יפעת בן דוד קוליקנט מרצה בכירה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים . את התמחותה הבתר דוקטורלית עשתה בשנים 2005-2004 באוניברסיטת נורתשווסטרן . בשנת 2009 הייתה מרצה אורחת באוניברסיטת סטנפורד . המחקר של ד״ר בן דוד קוליקנט מתמקד בבחינת משולש היחסים : תלמידים , למידה בית ספרית , וטכנולוגיה בעידן הידע . מחקרה נע בעיקר סביב שתי שאלות הקשורות זו בזו : ( א ) כיצד משפיע הידע החוץ בית ספרי של תלמידים על למידתם בבית הספר ? ו ( ב ) מהן הפדגוגיות ההולמות את עידן הידע וצורכי התלמיד ומה תפקיד הטכנולוגיה בהן ? בעלת תואר שלישי בהוראת המדעים ממכון ויצמן למדע , . 2002 מונא חורי כסאברי פרופסור חבר בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית בירושלים . את ההתמחות הבתר דוקטורלית עשתה באוניברסיטה של שיקגו . הייתה חוקרת אורחת בפקולטה לעבודה סוציאלית באוניברסיטה של טורונטו . חורי כסאברי חברה בוועדת ההוראה של בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית , ומאז 2007 היא חברה בוועדת המשנה של ות״ת לקידום ההשכלה הגבוהה בחברה הערבית . תחומי המחקר שלה כוללים אלימות בבית הספר , עבריינות נוער , זכויות ילדים ובריונות ברשת . בעלת תואר שלישי מבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית , . 2002 טלי טל פרופסור חבר בטכניון , במחלקה לחינוך למדעו וטכנולוגיה . פרופש טל עומדת בראש קבוצת הסביבה ומשמשת יושבת ראש של הגן האקולוגי . את התמחותה הבתר דוקטורלית עשתה באוניברסיטה של מישיגן . פרופש טל היא עורכת משנה בכתב העת Journal of Research in . Science Teaching חברה בהנהלת האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה ועורכת אחראית של כתב העת שאקולוגיה וסביבהש . תחומי המחקר שלה כוללים למידה משמעותית בבית הספר ובסביבות לא פורמליות ( מוזיאון , טבע , ( חינוך מדעי לכול וחינוך סביבתי . בעלת תואר שלישי מהטכניון , . 1998

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help