Description:
האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים הקימה, בהזמנת משרד החינוך, ועדת מומחים העוסקת באתגרים הנובעים מהתמודדות עם שונוּת בין תלמידים במערכת החינוך. במהלך עבודתה סקרה הוועדה מחקרים, ניירות עמדה, מודלים וקווי מדיניות מהארץ ומהעולם במטרה להציע כלים לחשיבה ולקבלת החלטות מושכלות במכלול הסוגיות הקשורות בשונויות בין תלמידים על מנת שמרב התלמידים יפיקו תועלת וייהנו מלימודיהם במערכת החינוך. בתום דיוניה ערכה הוועדה מסמך מסכם זה, שתוכנו והמלצותיו מוסכמים על כלל חבריה. המסמך מציג סיכומים של הגות וידע מחקרי בלתי תלוי ומעודכן, והוא כולל המלצות לחשיבה ולפעולה. המסמך עבר שיפוט עמיתים והוא מוגש למשרד החינוך ולציבור הרחב באתר היזמה (http://education.academy.ac.il) באתר ניתן למצוא גם את הסקירות המדעיות שהוזמנו במיוחד לעבודת הוועדה וחומר נלווה נוסף.
|
Author:
|
|
Editor(s):
|
אברהם הרכבי, נעמי מנדל-לוי
|
Title:
|
|
Series:
|
מחקר יישומי בחינוך
|
Year:
|
2014
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
החברה הישראלית, חינוך בישראל,
|
Pages:
|
214
|
Type:
|
ספר עיון
|
|