sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:134

ויגודצקי , לש . ( 2004 ) למידה בהקשר חברתי התפתחות – התהליכים הפסיכולוגיים הגבוהים . מש צלר מאיר ואש קוזולין ( עורכים . ( תל אביב : הוצאת הקיבוץ המאוחד . וידיסלבסקי , מש . ( 2009 ) הזדמנויות ללמידה ולהוראה בקבוצה הקטנה . ירושלים : משרד החינוך . זיו , אש . ( 2009 ) תכנית תקווה ומוטיבציה דוח הערכה במרכז לכישורי למידה באורט . תל אביב : המרכז לכישורי למידה . זיידנר , מש . ( 2010 ) אינדיקטורים אפקטיביים בסביבות חינוכיות . בתוך מש יוסטמן וגש בוקובזה ( עורכים , ( קווים מנחים לרענון מערך האינדיקטורים לחינוך בישראל , ירושלים : היזמה למחקר יישומי בחינוך , האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים . עמש . 129-123 זילברשטרום , שש . ( 2013 ) המדיניות של אגף ההתמחות והכניסה להוראה . בתוך שש שמעוני ואש אבידב אונגר ( עורכות , ( על הרצף : הכשרה , התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות , תיאוריה ומעשה , תל אביב : מכון מופ״ת ומינהל הכשרה ופיתוח מקצועי לעו״ה של משרד החינוך , עמש . 100-95 חן , דש . ( 2014 ) המניפסט החינוכי : משנים פרדיגמה - מאינטואיציה למדע . המכון לאחריות אזרחית , המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה . טטר , מש . ( 2002 ) מחקר הערכה אודות פרוייקט אומ״ץ . ביה״ס לחינוך , האוניברסיטה העברית בירושלים . טלר , לש . ( 2003 ) למה הקבצות ? מה מטרותיה של שיטת ההקבצה ומה היא באמת משיגה . חברה : כתב עת סוציאליסטי לענייני חברה , כלכלה פוליטיקה ותרבות , , 9 עמש . 11-9 טרומר , מש , בר זוהר , יש וכפיר , דש . ( 2007 ) התמודדות עם נשירה סמויה בקרב תלמידים בסיכון בבתי ספר . בתוך אש שמש , מניתוק לשילוב , 14 ירושלים : משרד החינוך , מינהל חברה ונוער , עמש . 93-69 כהן נבות , מש ועוואדיה , אש . ( 2012 ) תכנית ״רווחת הפרט״ בבתי ספר יסודיים – הערכת התערבות לקידום עבודת המורים עם תלמידים בסיכון . ירושלים : מאיירס גשוינט מכון ברוקדייל . לוי , רש . ( 2012 ) התפתחות מורפו מילונית מאוחרת בעברית בצל לקות מולדת וחסך סביבתי . חיבור לשם קבלת התואר ״דוקטור לפילוסופיה״ , אוניברסיטת תל אביב . לידור , רש , פייגין , נש , פרסקו , בש , קופרמינץ , חש וטלמור , רש . ( 2013 ) תכנית ״המתווים המנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל״ – מחקר ליווי . תל אביב : מכון מופ״ת . לינצשבסקי , לש . ( 2013 ) ביחד או לחוד : גישות סותרות , שונות או פשוט משלימות ? סקירה מדעית שהוגשה לחברי הוועדה ״מערכת חינוך לכול – ולכל אחד״ .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help