sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:97

. 7 ההיענות לשונות הקוגניטיבית בין תלמידים אינה יכולה להיות מנותקת מההקשר הרחב יותר : הצרכים , הרצונות , נקודות החוזק והחולשה ותחומי העניין של התלמידים , כמו גם העולם שהם חווים מחוץ לבית הספר . לכן היענות כזאת צריכה להיעשות מתוך תפישה הוליסטית של תפקוד מיטבי ולא מתוך הסתכלות מצומצמת על הישגים אקדמיים בתוך בית הספר . . 8 תפקוד מיטבי של תלמידים נובע בין היתר מתפקוד מיטבי של מורים , ויש חשיבות רבה לכך שמנהלי בתי ספר ישקיעו גם ברווחה הנפשית של צוות המורים . השקעה זו צריכה להתבטא בתמיכה במורים וברעיונותיהם , הקשבה לצורכיהם , בנייה ושימור של יחסי אמון בין מנהלים למורים והדגמה אישית של חזון בית הספר ודרכו , תוך הצבת רף ציפיות גבוה מכל מורה ועידוד מנהיגות ויוזמות אישיות .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help