sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:יג

תוכן תקציר ממצאים , מסקנות והמלצות 1 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› הקדמה 7 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 1 ערכים מתנגשים ובחירה בין חלופות 17 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 2 שונויות ברקע המשפחתי ובמיצב החברתי כלכלי 27 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 3 שונויות רגשיות ואקדמיות בגיל הרך 39 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 4 שונויות רגשיות חברתיות , השלכותיהן וזיקתן להישגים בלימודים 59 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 5 שונויות קוגניטיביות ומימוש הפוטנציאל האקדמי בבית הספר 73 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› פרק : 6 התמודדות עם שונויות בהכשרת מורים ובפיתוחם המקצועי 99 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› סיכום המסמך 123 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› מקורות 133 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח א : סיכומי הסיורים 165 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ב : תקצירי הסקירות המדעיות 185 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ג : תכנית יום העיון 191 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› נספח ד : תקצירי קורות חיים של חברי הוועדה 193 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› רשימת איורים איור : 1 פערי הישגים בין רמות הרקע החברתי תרבותי כלכלי 27 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 2 התפלגות התלמידים בחטיבות הביניים על פי קבוצות לימוד במתמטיקה , תשע״א 82 ››››››››››› איור : 3 התפלגות התלמידים לפי קבוצות לימוד ולפי רקע חברתי כלכלי אישי 83 ››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 4 ציוני התלמידים במבחן המיצ״ב לכיתה חש תשע״א לפי ממוצעים בקבוצות לימוד 84 ›››››››››››››› איור : 5 התפלגות מורים לפי קבוצות לימוד ולפי ותק 85 ›››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 6 התפלגות מורים לפי קבוצות לימוד ולפי השכלה 86 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››› איור : 7 סוגי השוואות שכיחים במחקרים העוסקים בהוראת מתמטיקה בהקבצות ובמודל ההטרוגני 87 ››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››››

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help