sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > תקשורת
39 items were found
display by: list     cover
previous12345678next
הצעה לסדר / מתווה לאסדרת רשתות חברתיות בישראל
By: תהילה שוורץ אלטשולר, אסף וינר, אייל זילברמן
פלטפורמות התוכן הדיגיטליות, ובראשן הרשתות החברתיות, הפכו בשנים האחרונות לכלי משמעותי המעצב את המרקם החברתי והכלכלי בעולם כולו, וגם בישראל. על רקע מגמה זו החלו ברחבי העולם לחשוב מחדש על דרכי הפיקוח המדינתיות על הפלטפורמות האלה ועל דרכי אסדרתן כדי להתמודד עם הקשיים הנובעים מהמצב הנוכחי, ובראשם פערי מידע ומיקוח בין המשתמשים לפלטפורמות, היקף התוכן הבלתי חוקי או המזיק המופץ ברשת, והנזקים החברתיים־דמוקרטיים הנגזרים מפעילות הפלטפורמות. More info
Type: ספר עיון

תקשורת והייטק : על עיתונות, יחסי ציבור ותרבות תקשורתית
By: יצחק משיח
הספר החלוצי תקשורת והייטק עוסק בייצוג התקשורתי של ענף ההייטק בעיתונות בישראל ובתפקידם האסטרטגי של גורמי השיווק. על בסיס מחקר ראשון מסוגו, שכלל ניתוח של מאות כתבות, מספק ספר זה תמונה עמוקה של השיח התקשורתי-טכנולוגי בישראל ומגלה מה הם הנושאים המרכזיים שעומדים במרכז הסיקור העיתונאי של הסטארט-אפים, היזמים, חברות בוגרות ומותגי טכנולוגיה גלובליים. השלמת התמונה והבנת האינטרסים של מעצבי הסיקור העיתונאי ומקדמיו נעשתה באמצעות ראיונות עומק עם אנשי טכנולוגיה, עיתונאים וגורמי שיווק, שסייעו למפות את המדיניות... More info
Type: ספר עיון

יום יום : סיפורם של עשרה יומונים ושל עשרים עיתונאים בולטים בארץ מאז הופעת היומון הראשון ב־1908
By: מרדכי נאור
הספר "יום-יום" מבקש לספר את סיפורן של ארץ ישראל עד תש"ח ושל ישראל מאז ועד השנים האחרונות באמצעות עשרה יומונים שתיארו מה התרחש כאן, ובה בעת הטביעו את חותמם על בני אדם, מאורעות ותהליכים. היו ימים שהמושג "כתבו בעיתון" נחשב כמעט יצוק בסלע. קורותיהם של העיתונים מאפשרים לקורא בן-זמננו להציץ אל ההיסטוריה שלנו בהתהוותה. בהרחבה מתוארים כאן, לפי סדר הופעתם היומונים "הצבי/האור", "הארץ", "דואר היום", "דבר", "הבוקר", "הצופה", ידיעות אחרונות", "על המשמר, "מעריב" ו"חדשות". רק שלושה מעשרת היומונים האלה שרדו ע... More info
Type: ספר עיון

אדם ברוך תקשורת : אנתולוגיה, 1972 - 2008
מהי ידיעה עיתונאית? למה אנחנו כל כך אוהבים לקרוא רכילות? מה הקשר בין העיתונות הכלכלית להון בישראל? מהו האושר? למה טוב להיות פטריוט? איך זה הגיע לכתב הצבאי? מי מציץ למי? האם להאמין לעיתון? מהו צילום אמיתי? מי זה העם? מה כבר האמריקני מבין בטלוויזיה? מה בין בידור לריאליזם? מהו עוני טלוויזיוני? מתי הזמן לקנות דירה? מהי בלעדיות? מתי זכות הציבור לדעת? למי נתונה זכות השתיקה? מה הם גבולות השם הטוב? מהו גשטאלט טלוויזיוני? מי הרג את החדשות? מתי הטיפשות זוהרת במלואה? מה טוב ליהודים? היש עוד בחור כמו דודו?... More info
Type: ספר עיון

מטר - עיון / נתניהו : בית ספר לשיווק פוליטי
By: ברוך לשם
בנימין נתניהו נבחר ארבע פעמים לראשות הממשלה והוא מכהן בתפקיד זה יותר מאשר כל ראש ממשלה אחר במדינת ישראל, לבד מדוד בן גוריון. אם עדיין ימשיך בתפקידו גם בשנת 2018, הוא יחלוף גם על פניו של ראש הממשלה הראשון במספר הימים שבהם שימש בתפקיד.

כיצד הוא מצליח לעשות זאת? כיצד התמודד, לכל אורך דרכו הפוליטית, עם משברים רבים ומול עמדה עוינת של התקשורת?

הספר מבהיר את תופעת נתניהו באמצעות ניתוח מקצועי ותוך הסברת שיטות הקמפיין האמריקניות שנתניהו ייבא לישראל, ואשר שינו לעד את פניו של השיווק הפוליטי ...
More info
Type: ספר עיון

previous12345678next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help