Description:
הספר עוסק בניתוח ביקורתי של התפתחות הוראת הקריאה העברית, שיטותיה השונות והישגיהן, המתמקד בקשר בין הלשון המדוברת ללשון הכתובה, ובין הפענוח לבין הבנת הנקרא, על רקע המציאות החינוכית בכל תקופה - מהווי החדר עד לעידן הטכנולוגי.
|
Author:
|
מרים גיליס
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
תשמ"ז - 1987
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
חינוך בישראל,
|
Pages:
|
392
|
Type:
|
ספר עיון
|
|