Description:
כלי חשוב המחבר את התאוריה לעשייה חינוכית ומעשיר את עולם הידע המקצועי של הסטודנט המתכשר ושל המורה המשתלם, הוא חומרים המנתחים ארועים אותנטיים מהווי הכיתה הלומדת ומהווי בית הספר. ספרות המקרים מזמנת הצצה לנסיונם, להגותם ולעולמם הפדגגוי של מורים עמיתים בהקשרים מגוונים של הוראה. הספר "טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ספרות מקרים" שייך לסוג זה של ספרות מקרים. הוא נועד לשימוש בתכניות הכשרה של מורים, בהשתלמות מוסדיות ובמסגרות אחרות של השתלמות מורים ובעלי תפקידים אחרים בבתי הספר. דיונים בנושאים ובתכנם של התרגילים עשויים לתרום תרומה חשובה לניסוח חזון משותף של סטודנטים מתכשרים ושל מורים משתלמים באשר לשאלת ייעודם המקצועי, דהיינו באשר לשאלה מה זה להיות מורה ולהתנהג כמורה ראוי בכיתה ובבית הספר.
|
Author:
|
איריס ברקוביץ, כרמלה גינת, משה זילברשטיין, דליה עמנואל, יפה קרת, אהובה שולמן
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
תשס"א
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
חינוך,
|
Pages:
|
268
|
Type:
|
ספר עיון
|
|