Description:
The Lean Startup הוא מספרי הניהול והיזמות המוכרים והאהובים שפורסמו מעולם. הוא נמכר במעל מיליון עותקים, תורגם ליותר משלושים שפות, נכנס לרשימת רבי מכר של ה’ניו-יורק טיימס’ וקיבל מקום של כבוד על המדף של אינספור יזמים ואנשי הייטק בכל העולם. הספר מספק גישה חדשנית לפיתוח וניהול של סטארט-אפים בשאיפה ליצור את הממשק המהיר ביותר בין היזמים והלקוחות. שיטת ה-LEAN רלוונטית לכל מי שהקים עסק, שעושה את צעדיו הראשונים בעולם היזמות או שכבר צבר ותק ארוך שנים: היא מלמדת כיצד להניע סטארט-אפ, כיצד לנווט אותו באופן מושכל, מתי יש לפנות ומתי להתמיד כדי ליצור עסק בר-קיימא עם תאוצה מקסימלית.
עקרונות הספר בקצרה חזון - הספר מציעה מתודה חדשה לניהול סטארט-אפים. המחבר מגדיר מיהו יזם ומהו הסטארט-אפ. ומנסח דרך חדשה ליזמים בשלבים הראשונים של סטארט-אפ לאמוד את התקדמותם דרך שיטה הנקראת ”למידה מאומתת”. ניווט - הקורא ילמד כיצד ניתן לבנות מוצר בר קיימא מינימלי (MVP) לבדיקת הנחות העובדה שאיתן הוא יצא לדרכו. בנוסף, הוא יכיר את הדרכים לבחון את המוצר שלו באמת: האם הוא מתקדם? האם הגיע הזמן לשינוי כיוון או להמשיך באותה הדרך. האצה - בחלק האחרון של הספר מוצעות טכניקות המאפשרות לסטארט-אפים לקצר עוד ועוד את זמן מעדל הבניה-מדידה-למידה, עומד בלב הספר. כמו כן, נבדקות שיטות ייצור ”רזות” שאפשר להחיל גם על חברות סטארט-אפ, כמו כוחן של מנות קטנות. בסופו של דבר נידונה השאלה כיצד ניתן ליישם את עקרונות שיטת ”הסטארטאפ הרזה” גם בתוך החברות הגדולות ביותר בעולם.
|
Author:
|
אריק רייס
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
הספרייה העסקית
|
Year:
|
2021
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
מנהל וניהול,
|
Pages:
|
320
|
Type:
|
ספר עיון
|
|