sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
קלקלת יחסים : הצד האפל של אינטראקציות בין־אישיות בארגונים
 



Content
Search in item
Layers
About
רסלינג
 

קלקלת יחסים : הצד האפל של אינטראקציות בין־אישיות בארגונים

Description: עולם העבודה עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. אחד השינויים המרכזיים אשר להם אנו עדים מתייחס למערך היחסים הבין-אישים בין השותפים השונים לחיים הארגוניים. בעוד שנורמות של אדיבות, נימוס, התחשבות באחר והפגנה של כבוד כלפיו מייצגים אידיאל של מערכת מוסרית ראויה, שלא לומר הכרחית לקיומה של ההוויה הארגונית, אזי חוסר התחשבות, גסות רוח וחוסר כבוד מהווים את תמציתן של התנהגויות פוגעניות אשר שכיחותן מגיעה כיום לרמות אשר לא הכרנו בעבר. התנהגויות אלה סוחפות את העולם הארגוני לקראת כשל חברתי-מוסרי אשר מעצב מחדש את מרקם היחסים הכלכליים-חברתיים בעולם העבודה. דרך סקירת התאוריה הממוקדת בהתנהגויות סוטות בארגונים והתנהגויות בין-אישיות פוגעניות בפרט, הקורא מתוודע לתופעת ההתנהגות הלא-ראויה (incivility) אשר אינה אלא מקרה פרטי של התנהגויות בין-אישיות פוגעניות. הספר סוקר את התופעה, גורמיה והשלכותיה, תוך כדי הצגת נקודת מבט אינטגרטיבית להתמודדות איתה. במקביל לתאוריה, במהלך הקריאה נחשף הקורא גם לפרקטיקה – הן דרך תיאורים של עובדים שחוו את התופעה המכונה בתקשורת "התעמרות" והן דרך הצגתם של היבטים מגוונים של התמודדות אשר משוקפים דרך "משנתם" של קורבן, פסיכולוג ארגוני, משפטן, מנהל משאבי אנוש, ארגון עובדים ונציגי השלטון.
Author: יריב איצקוביץ
Series: רסלינג - הסדרה למדעי החברה
Year: 2015
Ages: תיכון ומעלה
Subjects: מנהל וניהול,
Pages: 233
Type: ספר עיון
Purchase printed copy:

please wait... book is loading
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help