Description:
איך להשיג קשב אפקטיבי של לקוחות, של עובדים ושל גורמים אחרים? איך משפיעות טכנולוגיות מידע ותקשורת מתקדמות על הכדאיות של מיקור-חוץ? מה צריך ארגון לעשות כדי שהשקעותיו במערכות מידע ובמוצרי מידע יהיו כדאיות מהבחינה הכלכלית, ואולי גם יעניקו לו יתרון תחרותי לטווח קצר או ארוך? האם כדאי לארגון ליישם מערכות מידע בין-ארגוניות, עם מי ואיך? שאלות אלו ואחרות נידונות בספר זה, המיועד לאנשי עסקים, ליזמים של מוצרי מידע, למנהלים ולעובדים המחפשים דרכים להשביח את ערכם של ארגונים באמצעות מוצרי מידע.
|
Author:
|
ניצה גרי
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
2006
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
מנהל וניהול, ניהול וכלכלה,
|
Pages:
|
180
|
Type:
|
ספר עיון
|
|