sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא / אמנון גלסנר 7 .......................................................................................................... " ראש החץ" ו"היד החמה : " דרך העבודה במיח"ם 8 .................................................... מוביל תהליך הכתיבה המשותף מנקודת המבט שלי 11 ............................................... מבנה הספר 14 ................................................................................................................... על התהליך 14 .................................................................................................................... נספח 17 .............................................................................................................................. פרק ראשון : התפתחותו של מיח"ם - מרכז יוזמות חינוכיות מתוקשבות / רפי דודזון 21 ..... עושים היכרות עם מיח"ם – מילים שלפני היציאה לדרך 21 .......................................... החזון 21 .............................................................................................................................. עץ הדעת : היסודות התאורטיים נוצקים 22 .............................................. ) 1999-1996 ( מעשה מרכבה – שלב הצמיחה בתוך המכללה 26 .................................. ) 2003-2000 ( פורסים רשת אל מרחבים פתוחים 33 ....................................................... ) 2010-2004 ( מה הלאה ? חלון ההזדמנויות נפתח לעבר אופק חדש 35 ............................................. פרק שני : היבטים חברתיים ורגשיים של סביבות למידה מקוונות / רפי דודזון 37 ......... הקדמה 37 ........................................................................................................................... מקורות הנביעה של המספר 40 ....................................................................................... למידה דיאלוגית מרחוק - הפורומים המקוונים כסביבת שיח 44 ................................. עיצוב הסביבה החברתית ללמידה משמעותית מרחוק 46 ............................................ הערכה עצמית ככלי לעידוד למידה משותפת ודיאלוגית 59 ........................................ ההיבט הרגשי של הלמידה בסביבה מקוונת 61 ............................................................. מן האקדמיה לשדה - יישום הלמידה המקוונת בעבודת המורה 65 ............................ שינויים בתפקיד המורה בסביבת למידה מקוונת : מורה במרכז או מנחה בצד 67 ....... ? סיכום : אז מי אני בכלל 70 ............................................................................................... ? פרק שלישי : תקשוב - דלת פתוחה בהכשרת מורים / איציק קורן 73 ........................... הקדמה 73 ........................................................................................................................... הנרטיב האישי כעוגן להשקפת עולם 76 .......................................................................... ניסיון אישי - מורה בבית הספר פותח את דלת כיתתו 79 .............................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help