sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן הענ"נים הקדמה 7 פרק ראשון : פנייה לקבלת עבודה 9 פרק שני : הכנות והיערכויות 11 פרק שלישי : הגדרת תפקידים של מחנך הכיתה 14 פרק רביעי : הגדרת תפקידים של מורה מקצועי 24 פרק חמישי : הצוות הבין-מקצועי 27 פרק שישי : בעלי תפקידים ניהוליים 29 פרק שביעי : מפקח בית הספר 31 פרק שמיני : חזון חינוכי או : 'אני מאמין' 33 פרק תשיעי : היום הראשון ללימודים 35 פרק עשירי : עבודת צוות 40 פרק אחד עשר : ישיבות מורים 45 פרק שנים עשר : השתלמויות 47 פרק שלושה עשר : אקלים כיתה 49 פרק ארבעה עשר : כבוד התלמיד 52 פרק חמישה עשר : ניהול ארגוני של כיתה 56 פרק שישה עשר : ניהול שיחה עם תלמיד 58 פרק שבעה עשר : תכנית הלימודים 65 פרק שמונה עשר : ספרי לימוד 66 פרק תשעה עשר : המעבדה הפדגוגית בבית הספר ובמרכז פדגוגי אזורי 69 פרק עשרים : מערך שיעור 71 פרק עשרים ואחד : צפיית מנהל בית הספר בשיעור המורה 73 פרק עשרים ושניים : שאילת שאלות 76 פרק עשרים ושלושה : שיעורי בית 81 פרק עשרים וארבעה : מחברת התלמיד 86 פרק עשרים וחמישה : יומן התלמיד 88 פרק עשרים ושישה : מבחנים 89 פרק עשרים ושבעה : רישום המעקב אחר התקדמות התלמידים 93 פרק עשרים ושמונה : תיק אישי של תלמיד 94 פרק עשרים ותשעה : אבחון תלמיד על ידי מורה 95 פרק שלושים : הערכת הישגים - תעודות 98 פרק שלושים ואחד : ניסוח דברי הערכה בתעודה 101 פרק שלושים ושניים : הוראה בכיתה הטרוגנית 108 פרק שלושים ושלושה : הקבצות 114 פרק שלושים וארבעה : תפקיד המשמעת בבית הספר 116 פרק שלושים וחמישה . הסיבות לבעיות משמעת 118

תבונות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help