sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

בממוצע - ואילו אני , בקבלי מכתבים מסוג זה , לעתים אף הייתי נתקף בייאוש : אכן , למען מי ולשם מה אני עובד ? מעט יותר תקווה הגיעה מקבוצה אחרת של צופים , שכתבו מכתבים מלאים בחוסר הבנה , אך לפחות גם רצון כן להבין את אשר ראו על המסך . צופים כאלה כתבו , למשל : "אני בטוחה שאני לא הראשונה ולא האחרונה שפונה אליך במבוכה לעזרה בפענוח סרטך מראה . הסצנות הנפרדות טובות מאוד , אך כיצד קושרים אותן יחד " ? צופה אחרת , מלנינגרד , כתבה לי : "אינני בשלה לתפיסת הסרט הזה , לא מבחינת הצורה ולא מבחינת התוכן . כיצד ניתן להסביר זאת ? אי אפשר לומר שאני לגמרי לא מבינה בקולנוע ... ראיתי את עבורותיך הקודמות נעורי איוון ואנדרי רובליוב . שם הכל היה ברור . ואילו כאן - לא ... לפני הקרנת הסרט מוטב היה להכין את הצופה . אחרי הצפייה בסרט נותרת תחושת תסכול מחוסר האונים ומהאפרוריות שלי עצמי . אנדרי הנכבד , אם לא תוכל להשיב למכתבי , אנא יעץ לי לפחות היכן ניתן לקרוא אודות הסרט הזה " ... לצערי , לא היה לי מה לייעץ לכותבי מכתבים כאלה : לא היו שום פרסומים בנושא מראה , אלא אם מחשיבים את ההאשמה הפומבית של סרטי ב"אליטיסטיות" פסולה , שהושמעה על ידי עמיתיי בישיבת מינהל הקולנוע ואיגוד הקולנוענים ופורסמה בכתב העת אמנות הקולנוע . אך כל זה לא היה נטול תקווה , מכיוון שלעתים קרובות מאוד הופיעו רמזים שהצביעו באופן חד משמעי למדי על קיומם של צופים שאהבו את סרטיי וציפו להם . אלא שאיש לא היה מעוניין לסייע לקשר ביני לבין צופים כאלה להתממש באופן מלא ככל האפשר . אחד החוקרים מהמכון לפיסיקה של האקדמיה למדעים העביר לי רשימה שהתפרסמה בעיתון הקיר של המכון : "צאת סרטו של טרקובסקי , מראה , לאקרנים , עורר עניין רב

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help