sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:151

אבי : זה בא אחרי שנוצרו הגיטאות האלה , אחרי שנוצרו השכונות , אחרי שנוצרו החבורות האלה - ואז התיאטרון הקהילתי בא לסתת קצת את הקירות - זה בא מכמה אנשים שאיכפת להם , כמוני , אנשים שמשוגעים לנושא הזה . אם אתה לא משוגע לעבודה הזאת , אז אין לך מה לעשות פה . הרבה חכמים באו מהתיאטרון ועזבו אחרי שבועיים , אחרי חצי שנה , אחרי שנה . וזה גם לא משכורת טובה ... דוד : אתה אמרת שזה בא במקום . רציתי לאמר שזה בא בדיוק בשביל למנוע את ההתפתחות שאלה שנמצאים בגיטאות לא יקומו על אלה שיצרו את הגיטאות ! אבי : זה לא נכון , זה לא נכון . כי , תראה , אני היום מגיע למודעות פוליטית מלאה . אני מאוד סלדתי מפוליטיקה , סלדתי לדבר על זה . לא היה איכפת לי . '' מעמדי ''? הייתי שומע את המילה '' מעמד , " הייתי מהר בורח . אבל היום אני מגיע למסקנה סוציאלית , לפעילות , שלא איכפת לי לוותר על כל הדבר היפה הזה של אמנות , שקט , יצירה ... דוד : מה זה "מהפכה ? " אבי : שינוי , שינוי - מהפכה זו מילה גדולה . שיהיה איזה שינוי בחברה ... דוד.- איזה ? אבי : שינוי של הדינאמיקה היותר גדולה , של כל התושבים שיש במדינה הזאת , דינאמיקה שמסתובבת בארץ ישראל . הדינאמיקה הזאת זה שהקיבוצים מעסיקים את עיירות הפיתוח - הם כרגע מעסיקים אותם . הם לא ידעו כל השנים אם יהיה שינוי , מה יהיה היחס , אולי לא ימשיכו להעסיק אותם . אבל אם תתפתח בבית שאן תודעה מזרחית במובן התרבותי וכמה אנשים לא יחששו להתחיל לתת את המוסיקה , ולהתחיל לספר את הסיפורים ולהתחיל לצאת מהקסם הזה , אז יכול להיות שהקיבוצים יקשיבו בערב , המנהלים האלה של המפעל יבואו לבית שאן ויקשיבו לכל מיני דברים מעניינים שהתושבים מבית שאן יתנו . דוד : ואז הם ימסרו את המפעל לתושבי בית שאן ? אבי : לא - בבוקר הם יעבדו כפועלים ובערב הם יקבלו ... דוד : בשני המקרים הם יתנו - בבוקר - את העבודה , ובערב - את הפולקלור ... אבי : בתרבות , אם'אתה נותן , אתה נותן את זה בטונים גבוהים . אתה שולט , זאת אומרת , אתה הכל ! אתה שולט במוח של החברה ! אם אתה בא ליהנות ערב , ואני מכוון לך את ההנאה של הערב , אני מציע לך את ההנאה של הערב , את הבילוי , את המחשבה , אז בהחלט השליטה היא אצלי !

ברירות הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help