sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

תוכן העניינים הקדמה 9 ..................................................................................................................... לפגוש יצירת אמנות – החוויה של הצופה 14 ............................................................. גישות פסיכולוגיות בהערכת אמנות 15 .................................................................. יצירת האמנות והעולם הפנימי של הצופה 23 ........................................................ מיהו הקהל הרחב 27 ................................................................................................. ? הציפיות של הקהל הרחב 28 .................................................................................. יצירת אמנות בת-הגדרה 30 ................................................................................... הצופה בן-זמננו 31 ................................................................................................ קריאת אמנות – האחריות של הצופה 45 ................................................................... התנאים המקדימים להתבוננות ביצירת אמנות 48 ................................................. בחירותיו של האמן 51 ............................................................................................ המשמעות המטפורית של יצירת האמנות 58 ......................................................... הפרשנות האישית 63 ............................................................................................ יצירות אמנות במוזיאון - התערוכה 68 ....................................................................... חוויית הביקור האותנטית במוזיאון 68 ................................................................... חינוך מוזיאוני - התיווך 77 ..................................................................................... ילדים ויצירות אמנות 80 .............................................................................................. חוויה מוזיאונית בעיניהם של ילדים 80 .................................................................. ילדים כקהל בתערוכת אמנות 82 ........................................................................... יצירות אמנות "מתאימות לילדים 89 ..................................................................... " התפיסה הערכית בבחירת יצירות האמנות לילדים 90 ............................................ מהן ההעדפות של ילדים 93 ................................................................................. ? מהי הדרכה דיאלוגית 97 ........................................................................................... ? מודל השלבים בקריאה הדיאלוגית של יצירת אמנות 102 ...................................... הדרכה דיאלוגית על כל שלביה ומהלכיה - תיאור מתוך הדרכה 117 ..................... סיכום 139 ................................................................................................................... מקורות 140 .................................................................................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help