sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:299

הלקויה הזאת . ניתן לראות זאת בחברה האמריקאית דרך השיח בין פנים לאחר בתוך הקהילות השונות , דרך הנימוס המדויק , מרחק הדיבור ועוצמתו , ובתרבויות אחרות דרך חידודי הרגישויות השונות בהתאם להתחוללותן במרחב ובזמן . החירות והחופש נהפכו למותג ממוסחר הפורץ ומפורר ערכי חברה אחרים חשובים , כמו שוויון ערך האדם , שיתוף וקיום חיי שיח פתוחים וביקורתיים . על פי תפיסתי את המציאות , מושג החירות הינו מצב אקזיסטנציאלי הנוכח במשך התופעה במרחב האימננטי האינסופי של משמעויות פועלות . ראשיתה של החירות היא באפשרות הבחירה , ומהיות המציאות האונטולוגיה אפשרית , החירות בה הכרחית . חירות האדם שלובה ביכולתו לבחור פעולה מבין הפעולות האפשריות לו , ומהותו היא סך כל פעילויותיו . האנוש כתופעה סובייקטיבית חיה , ככל חי , הינו התגלמות והתגלות החירות בהתרחשותה . במארג אתי חברתי קיימת חירות השיח בהיות החירות עקרון מחולל במרחב הרוחש . קיימת ביחיד שקיקה , תשוקה רגשית גופנית לשיח . התשוקה לשיח היא המשמעות הפועלת את השיח ; השקיקה הרגשית גופנית המהווה תשתית פועלת לאנרגיית החיות , יצירת פעילויות , יצירת תחושות ופעילויות ושילובן לרצף חיים . פגיעה בחירות זו הינה פגיעה באיכות השיח , ואיתה צמצום ירידה באיכות ערכי המוסר ובאיכות משך החיים . ערכי יסוד אתיים ועקרונות מידתיים הם בבסיס המארג החברתי . היכולת להחמיר ערכי "טוב" ו"רע" גנריים למיני וסוגי החי אפשרית באמצעות הפלטפורמה הגנרית למערכות חיות במרחב . גם תורת האבולוציה הקלאסית מזהה מערכת שיח אתית בין בעלי חיים , ולכל בן אנוש החי עם בעלי חיים הדבר ברור וממשי . האתיקה כערך מכונן המחולל חיי קהילה איננה נבחנת רק מראייה אתית אנושית בעלת מנערים חושיים ותפיסתיים שונים , מאחר שהיא איננה שונה בפעילותה התשתיתית הגנרית מהאתיקה הפועלת של להקת ציפורי הים , פה , מעלי , סביבי , במרחב תעלות אמסטרדם .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help