sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:297

בה , בכל משמעות הפועלת ביחיד , בתופעה . צורתו של האנוש משתנה לאורך חייו , אך צורתו הרישומית יחסית הטהורה נשמרת . הצורה כנסמן גנרי מתרחשת בכל חלקי ואברי היחיד החי , מרמת האלל והגן , כמפורט ב"תורת המחוללים . " היחס אינו קיים בנפרד ולעצמו , הוא רוחש בתוך מרחב אינסופי של משמעויות פועלות , כך שבמציאות האונטולוגיה כל "יש" הוא מארג פועל של יחסים דינמיים . יתר על כן , המשמעות הפועלת עצמה היא ייחודית . התנועה הבודדת , הדקה ביותה בין קווארק ואנטי קווארק , היא ייחודית בנצחיותה , ולכן התרחשות המציאות האונטולוגיה עצמה היא גם בזמן וגם מחוץ לזמן בהיותה הווה ומתהווה במרחב . כאמור , המציאות הרוחשת אפשרית ואיננה הכרחית , איננה ודאית . עקב היות המציאות לא ודאית או ברורה לסיבתה הפועלת , אימץ האנוש את אלוהי הפשר , את המטפיזיקה , שלח את פניו וידיו אל המעבר והוריד אליו "מלמעלה" את אלוהיו , ואליו הוא מכוון את יגונו ושמחתו , ו"יחד אתו" הוא מהלך על פני הארץ עד הלום . אנו רואים אנושות היודעת לחשב מיליוני סיבות למיליוני תוצאות , היודעת לייצר פצצת אטום היכולה לכלות את האנושות , אך גם מכשירי הדמיה היכולים לראות את התרחשות פעילותם הפיזיולוגיות של מאגרי הזיכרון במוח ; אנושות בעלת יכולות אדירות במדע , מרפואה אישית גנרית , תרופות משפרות חיים ועד למזון מהונדס ולפיתוח תוכנות חשיבה אינטראקטיביות , שיתופיות ודינמיות . אבל האנושות , היחיד והקהילה , נשענים עדיין על עקרון הסיבתיות בתפיסת מציאותם , תפיסה המלווה בחרדות , פחדים , סבל וכאב . המעבר מהתפיסה הקיימת לתפיסה הרדיקלית החדשה המוצעת כאן , אינו תנועה פשוטה מאחר שדרך החשיבה הסיבתית מוטבעת בנו גם באופן גנטי גנרי , במחוללי התנהגות , אופי , שכל , תבונה מעשית ואחרים . התבוננות על התרחשות התופעה כהווה טהור , אשר בו התרחשויות עבר ועתיד מתרחשות בהוויה ההווה , עלולה לגרום לתחושת בלבול ואיבוד התכליתיות

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help