sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:258

זהה מהווה אותנו , אלא גם מכלול האינדיבידום הסובייקטיבי שלנו , על מושגיו , כמו צורתו , תנועתו , בריאותו , הקשרי זכרונותיו , נסיונו וכוי . בהתבוננותנו על קהילות אדם הפזורות במקומות שונים על פני הארץ , כולן מבטאות את עצמן באופן אמנותי . הטרנסצנדנטיות פורצת וחיה בכל קהילה , למרות השוני ביניהן - גאוגרפי תרבותי ובו' - בתפיסת המציאות הרוחשת . הזהה בינינו , כפי שהוסבר לעיל , הוא רחב ומשותף , אך עם זאת כל יחיד חי הוא ייחודי החווה את חייו באופן סובייקטיבי . המדע בימינו מזהה את המשותף בנו , אך גם את הייחודיות הגנטית . ואכן , בתחילת המאה ה 21 מתקיימים מחקרים לפיתוח רפואה אישית , ליצירת תרופות אישיות הולמות , המושתתות על ההבנה והניסיון הקיים של המבנה הגנטי הקונקרטי סובייקטיבי . אך עדיין לא ברורה דרך הבחירה של פעילויותיו הסובייקטיביות של היחיד ומערכותיו , והתעלומה עדיין גדולה ביותר . מדענים מתחום האפיגנטיקה יודעים באופן ברור לחלוטין , שהגנטיקה פתוחה , משתנה ומשנה , וכי המדע עדיין רחוק מלהבין את התרגום - רהנורמליזציה של הקשר , או נגזרת הקשרית כלשהי - בין משמעות לפעולה . ( 51 ) אפיסטמולוגיה מחפשת דרך לוינס רואה את האתיקה כהכרחית , ראשונית , קודמת לתפיסת המציאות ; בעוד שלתפיסתי , המציאות היא מרחב של משמעויות פועלות , שבו ובתוכו וכחלק ממנו הווה המציאות האונטולוגיה עם יחיד האדם וקהילתו בסביבה משותפת החיה על פי תפיסת מציאות אתית מוסכמת . כאמור , האתיקה היא התרחשות אונטולוגיה , המידות יכולות ומאפשרות ליחידי הקהילה לייצר מסד לחיים אובייקטיביים בתוך מרחב , המאפשר חירות גדולה יותר ליחידי הקהילה , מאפשר להם לשפר את איכות חייהם דרך השתתפותם בקודקס האתי הרוחש

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help