sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:218

החומרים . יותר מכך , מחקריו של אשל בן יעקב מזהים הבדלים באיכות וסוג המידע בחיי חיידקים , או בחיי תופעות חיות , כנגד מערכות מידע מלאכותיות . לתפיסתו , המידע הפנימי של המערכת החיה , המידע הטבעי הנצבר והמעודכן , אחראי להתרחשות התופעה הרוחשת , n , self-organization באמצעות תקשורת , שכל , שיתוף , הסטוגרפיה , זיכרון , תנועה ותכונות נוספות המקנות לחיידק ולקהילתו חוכמה משלהם . הוא מכנה את המידע הזה Meaning- " . "Based Natural Intelligence בהרצאתו Royal Society ^ הוא קבע : Self-organization reflects the system freedom of' . " response which is not predetermined ובמחקרו מ 2003 הוא אומר : Organizm extract latent information embedded in the" . " complexity of their environment בן יעקב טוען שהפיסיקה חסרה עקרונות מנחים להתחוללותם והתרחשותם של מערכות חיות ופתוחות , כמו שרדינגר לפניו , שקרא לפיתוח פיזיקה חדשה , שתסביר את עקרון התחוללות המידע בגנים יחד עם פעילותו ההולמת של התא . המדע החמור מחפש כיוון . עקרון הסיבתיות לא נותן הסבר מספק להתרחשות התופעה החיה . חיבור זה קורא למדע החמור להתבונן במציאות על פי עקרון המשמעויות הפועלות ולפתח שפה מושגית חדשה להתחוללותם והתרחשותם של התופעות . התבוננותי במרחב מעלה , שהמחוללים הם המחמירים את המושגים הגנריים הנמצאים מונכחים ביחס כפוטנציאלים לפעולה . המחוללים משמשים כממשק 166 מחקרים משותפים של פרופסורים אשל בן יעקב וארי ברזילי מאוניברסיטת תל אביב-יפו . 167 תכונות אלו זהות לתכונות עשרים המחוללים המהווים את הפלטפורמה הגנרית . ראו כאן בנספח א . Eshel Ben Jacob and Yoash Shapira , Information-Based Artificial Intelligence vs . 168 Meaning-Based Natural Intelli gence , School of Physics and Astronomy , Raymond & Beverly Sackler Faculty of Exact Sciences , Tel Aviv University , Israel . Eshel Ben Jacob , Yoash Shapira , Alfred I . Tauber , Seeking the foundations of 169 cognition in bacteria : From Schrodinger ' s negative entropy to latent information , Physica , 2005 , page 495 .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help