sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:215

המים , מלאה בתיירים , מבטים , מבעים . רואים אותי מרבר אליך , כן , אליך הקורא , עכשיו . וזוג אחד היושב על הסירה הקשורה וצמודה למזח , כאן , כבית קבע , תופס את פשר הדיבור המוזר , בשפה מוזרה , המתגלגלת עם הרוח על פני המים אל עבר הים . והנה , בכיוון ההפוך נכנסת אל תעלת המים , מתחת לגשר , סירה פרטית מעץ מהגוני , יפהפייה , משייטת ממש לצדי . פנים מופיעות לעברי בשלוות שיח מבע , תנועה , הנהון ראש של הכרה חמה בנוכחות משותפת הדדית על זמנית . עקרון ה"לא תרצח" של לוינס איננו המכונן הבלבדי של המשמעות הפועלת בשיח . לתפיסתי , ה"לא תרצח" של לוינס הוא עקרון אתי קהילתי חברתי ( כבר דובר על כך לעיל , ( ורק במקרים קונקרטיים מסוימים ביותר מהווה את החיכוך שבשיח . גמישותה של הכוליות הפתוחה , הנשענת על איכותה של הפלטפורמה הגנרית , היא המאפשרת את חוזקה ואיתנותה אל מול השינויים הרוחשים , אל מול ועם השיח הפועם במרחב . ושוב אני חוזר ומדגיש : הפעולות שאנו מייצרים בהיותנו בהכרה מודעת אל מול סך פעילויותינו ( מודעות ושאינן מודעות , ( הן יחסית קטנות מאוד אל מול יכולתה של הפלטפורמה לשמר את עצמה , בהיותה קולטת , תופסת ומתמידה את המשמעויות לפעילויות במצבנו במרחב . כפי שכולנו יודעים , גם בהכרה מודעת קיימות תפיסות שונות של מציאות בדרגות ערך של איכות ; אריסטו , למשל , המלמד וממליץ על תפיסת מציאות השואפת לפעילויות קרובות ל"קו האמצע , " או שפינוזה המלמד אותנו ב"אתיקה" את תפיסת המציאות הרוחשת , מקור הרגשות ושלבי איכות ההכרה המודעת עד לדרגת ההכרה השלישית של . natural intuitiva בכל עת היחיד חווה ניסיון , חווה לימוד . כדאי לחנך , ללמד וללמוד לתפוס את המציאות כמרחב אימננטי למשמעויות פועלות , ממשך הניסיון האישי ומנסיונם של אחרים בתוך קהילה וסביבה , תוך היות המלמד לומד חלק פועל במרחב . מתודה זו מאפשרת מימוש של תפיסת מציאות איכותית יותר במשך חיים מאושרים יותר .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help