sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:208

לבכתבת וכוי ) ותקשורת אחרת , כמו תנועתיות , צורניות חושניות וכר , מאפשרות ומחוללות את התרחשותו של השיח . השיח לסוגיו מבטא סוגים ומצבים שונים של ההתרחשות עצמה ואיכותה במובן האתי של "טוב" ועד "רע . " קיים שוני בין שיח של יפנים לשיח של אנשי המזרח התיכון בג'סטות שונות , בפתיחות וסיומות שונות של שיח , אך על אף השוני בין הקהילות , קיימת הרמוניה אוטונומית בכל אחת מהחברות האלה . אנחנו יכולים לראות את השיח במצבים שבהם קהילה נמצאת בחרדה איומה , כמו ביתן במחנה ריכוז , דרך ההתרחשות וההתנהלות האתית בתוך הביתן , בהתאם למצב יחידיה במרחב . השיח הוא לא רק צורה , הוא התוכן הקהילתי , הדלק המחבר ומחייה את הזהה והאחר לפעילויות ולהתרחשויות חיות נמשכות , משותפות בו ובקהילה . חיים " המשנה הסדורה : ארץ תקווה" על ביאוריה ( שעדיין לא פורסמו ) ו"תורת המחוללים" מפתחות מתודה המאפשרת את הרחבתם של אופקי הראייה הכרה של היחיד והקהילה בתפיסת מציאות עצמם וסביבתם . כפי שהוסרל עצמו ראה , שלפנומנולוגיה יש תפקיד בהרחבת אופקים , שהיא שואפת לאופקים חרשים , הכרה חדשה , כפי שלוינס חיפש וקרא לתפיסת הכרה חדשה " . המשנה הסדורה : ארץ תקווה" מכילה בתוכה כבר בפתיחתה מפתח המורכב מעשרה יסודות שלובים ודינמיים , המאפשרים את הרחבתה של איכות ההכרה . היסוד החמישי "חיים מסע אחד , יחיד , בזמן" מכיל בתוכו בעת ובעונה אחת גם את הפנים וגם את האינסוף . ייחוד ואיחוד בריבוי . אמנם התרחשות ההכרה היא אונטולוגיה , אך באותה העת היא תופעה החיה במרחב הפועם , נעה והווה בנוגה הנשפך תמיד במרחב המשמעויות הפועלות המפיחות בנו חיים .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help