sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:205

מהווים תיווך וסימן מסוים לפעולה כלשהי מכל ההווים בתופעה הרוחשת . קיימת הדדיות , סינכרון הדדי , בין המשמעויות הפועלות מהמרחב החיצוני , מהאחר פנימה , אל כוליותו הפתוחה של היחיד , ובין משמעויות הפועלות מהיחיד החוצה , מהפנים אל האחר . מתרחש סינכרון במשמעות הסימנים לפעולה בין הפנים והאחר . מבע הפנים תופס את האפיפניה של האחר , תופס את מרחב המשמעויות הפועלות שמעבר לחושניות , את עודף המידע הזורם אל הפנים , המתחולל בפנים , באחר , בנו ובאינסוף . ניתן לראות שהמרחב אצל לוינס הוא אכן אותו מרחב רוחש של משמעויות פועלות . הוא חש בו וחוזר ואומר , "אני הניצב לנובח אני אחר 160 . " לוינס רואה את האינסופיות הסורגת , המשתרגת , הרוחשת באותה עת גם באני וגם באחר . הזהה שנמצא באחר , נמצא גם בי ; השילוב של הזהה בי עם האחר שבי - הסובייקטיבי שהוא "אני . " הפלטפורמה הגנרית הזהה המחוללת וקיימת בי , כפי שהיא נמצאת מחוללת ביחיד אחר , הינה ה"זהה" שבי . ה"אחר" שהוא "אני , " הסובייקטיבי שבי , שלי , שהוא ה"אני" היחידני הרציף ; הניסיון המצטבר שלי עם מטען מחוללים בעלי איכויות ייחודיות הנמצאות במארזי הגנים , המונחלים והמשתנים והמסונכרנים עם מאגרי הזיכרון העדכניים , בהתאם לנסיוני הסובייקטיבי במציאות . כבר מראשית המפגש בין ה"זהה" ל"אחר" שבי , נוצר הפער , השוני , הייחודיות , ה"קרע" בין ה"אני , " העצמי , לזולת . המפגש עם הזהה והאחר , זהה ועוד אחר , הוא גם המחולל את האפיפניה , את חוויית הטרנסצנדנטליות של המעבר . ה"זהה" שבי יחד עם ה"אחר" שבי ( הסובייקטיבי שבי , ( הרוחש בזהה , כפלטפורמה הגנרית , מתחוללים יחד בתוך מארג אפיפני של משמעויות פועלות , המהווה את הנוגה הנשפך של מידע נוסף על חושי , מעבר לחושי . 160 שם , עמי . 177

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help