sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:139

. 1 מציאות אפשרית שאינה הכרחית ( 37 ) תיאולוגיה ותפיסת מציאות הבנת מבנה הפלטפורמה ואופן חיותה ופעילותה חשובה להבנת התרחשותו של השיח , של התהוותם של יחסים ומעגלים אתיים , לא רק בין היחיד לעצמו , אלא גם להבנת התרחשותם בפועל של מרחבים אתיים דינמיים של שיח , המכילים דפוסי התנהגות ותכונות אופי על כל משמעויותיהם , בין האדם לזולתו , בין הפנים לאחר , בין הזהה לזהה האחר . בן האנוש הוא בעל טבע חברתי , כפי שראה אריסטו , מין מהחי החברתי קהילתי ההווה ורוחש חוויות סובייקטיביות מ"טוב" ועד "רע" בעצמו ובקהילתו , בהתאם למצבם במרחב ובזמן . החכמים הקדמונים וכוהני הדתות אימצו למעשה מערכות ומסגרות מוסריות תוך השלכתם ( מלשון השלך ) מ"למעלה למטה ; " הם החילו את התיאולוגיה על תפיסת המציאות האונטולוגיה . לתפיסתם , הדואליות היא הנותנת פשר למציאות . הם מאמינים בקיומה של מערכת מוסר טרום אנושית , מעבר למציאות , מכוננת ומחוללת סוג של תפיסת מציאות בעלת תכלית . מסגרות האתיקה והמוסר הקיימות הינן קטגוריות התנהגותיות וציוויים חברתיים , המאפשרים לאנושות לחיות חלק ג פנומנולוגיה של ההכרה - תפיסת מציאות סובייקטי בי ת ( 44-37 )

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help