sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:134

אוצר המדינה . ההמון , ( masses ) ברובו הגדול , אחוז בחרדה עצומה מעצם חיי היומיום ובפחד המשווק אליו , מאמין לכרזות ולדימויים , כפי שראו בבהירות חוסה אורטגה אי גאסט , לשק קולקובסקי ורבים אחרים . פעילי זכויות אדם וארגונים חברתיים שונים העם מיעוט המעז לבקר את המערכות השלטוניות והחוקיות , אך הם עדיין חלשים מכדי להשפיע ולשנות , בעיקר עקב רגישותה של הפלטפורמה האנושית , בהיותה כל כך חרדה ונפחדת , שברירית , אנושית . בנוסף לכך , פעילותם של ארגוני זכויות אדם מוגבלת מאחר שהיא נעשית עדיין במסגרת החוק הקיים , הנשלט על ידי הריבון . אך ברגע שחברה אזרחית בעלת חזון של סולידריות חברתית תפעל ותיקח אחריות לחייה , בפעילות שאינה אלימה אך מסרבת לשיתוף פעולה עם הריבון , יהיה באפשרותה לשנות ולהפוך את פרדיגמת ה"כוח" לבניית קהילה מוסרית , שלווה , יוצרת ותורמת . " כרוח : תקוה ' : ? 1 נע T לו קונט / : - ' : צפיה T דרוכה T : להתגשמות / :-: ? : מציאות ? : שאינה ?• T הכרחית / החוברת לאמת כל יכול / ךךך אור רוח ( מתוך "משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה ( 60 , " הרמוניה דינמית לתפיסתו של לוינס , קיימת הפרדה בין אידיאת הכוליות ואידיאת האינסוף , כפי שהוא מגדיר אותן : אידיאת הכוליות היא תיאורטית , ואיריאת האינסוף היא מוסרית , והפרדה זו משלימה את תפיסתו התיאולוגית . אולם לפי "תורת המחוללים" והמרחב האימננטי למשמעויות פועלות , אידיאת הכוליות התיאורטית היא למעשה 115 ראו : משנה סדורה : ארץ תקווה , תל אביב-יפו , , 2004 נגזרת . 'א עולם חיי קהילות , עכל 27 על ביאוריה .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help