sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:126

תוך שימוש בפנומנולוגיה הפסיכולוגיסטית בשילוב מוטיבים מוסריים ואמוניים דתיים לעיצוב נפש רוח האדם המושלמת והאוטופית . בעוד שעל פי תפיסתי את המציאות גם ה"אי שלווה" של היידגר , ה"רצון לעוצמה" של ניטשה או n conatus של שפינתה , כולם כאחד אינם מבארים את משך התחוללות ה"אני" הרציף היחידני , הקונקרטי סובייקטיבי . אותם פילוסופים ואחרים מעגנים ומשייכים בצורה כלשהי מושגים פסיכיסטיים לפרט , ליחיד , לגוף חי פרטיקולרי . לתפיסתם , מתרחש הכרתית סוג של עיגון מטאפיסי ל"אני , " המעניק תחושה של הפרדה וזרות בין היחיד החי , משך ה"אני , " ואנרגיית חיותו . לתפיסת ; אין הפרדה בין ה"אני , " אנרגיית החיות וגוף נפש . היא הנותנת , כל עוד מתרחשת התמרה הולמת ממשמעות לפעולה , מתרחשת תנועה פעולה המהווה חיות . אנרגיית החיות מתחוללת בהחמרת המשמעויות לפעולות הולמות מלכתחילה , מרגע מצת החיות . פילוסופים אלה המשיגו מטפורות בלבד , בעוד שבפועל אנרגיית החיות קיימת במרחב האימננטי במארג פועל של מושגים ( תכונות ) גנריים המאפשר את התרחשות המציאות האונטולוגיה , המובחנת על ידי האנוש ומכונה עולם החי והצומח . המציאות האונטולוגיה הינה מארג אינסופי הרוחש במשמעויות הפועלות תנועות חיים בסינכרון הדדי של חומר , צורה , חושים , תנועה , מבע , שכל , רגשות , דיבור ושיח , כמבואר ב"תורת המחוללים . " המרחב מאפשר את התרחשותה של אנרגיית החיות על ידי התמרת משמעויות ( יחסים ) לפעילויות קונקרטיות סובייקטיביות באמצעותם של מתמירי המשמעויות לפעולות , אותם תבניות אנרגיה המחוללים ורוחשים כפלטפורמה הגנרית . במרחב האימננטי של משמעויות פועלות רוחשת אנרגיית חיות מושגית גנרית הטמונה ומונחת בעצם היחסים , 106 שם , הערה , 14 עמי . 76

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help