sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:81

ברוך שפינתה : "קר לי / בקירות עץ חרש יער / עם ניר ודיו נרות שעוה שירותי חצר / ועלית גג גבוהה ותלולה / רק אנחנו כאן" ( מתוך "משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה ( 17 , " כמבואר ב"תורת המחוללים , " ערכי מידות ומוסר ראשוניים מונחלים ליחיד דרך המארז הגנטי במחולל היסטוגרפיה ובכל שאר המחוללים , minimum acceptable balanced מרגע מצת החיות של המחוללים כפלטפורמה הגנרית . הנחלה זו מאפשרת ליחיד הקונקרטי , על אותה הפלטפורמה , לסנכרן את מכלול הניסיון הגנרי המונחל אל מול הניסיון הסובייקטיבי והקונקרטי הנרכש שלו , בנסיונותיו הבלתי פוסקים , מרגע מצת _ החיות הראשוני . בפועל ההנהלה הגנטית אמורה לאפשר לו T לשרוד ולהיוולד למרחב מחייה וסביבה ההולמים את מארזו הגנטי המונחל . במצב שבו היחיד גדל בבית ובסביבה שבהם אדם בעל צבע עור שונה נתפס ומוגדר כזר , חשוד ומסוכן , יחסים אתיים אלו מתחזקים ומתקבעים במנעד איכות צריכתם הגנרית ומאפיינים את התנהגותו ואופיו . אמנם יחסים אתיים אלו מונחלים ליחיד ומתעצמים בסביבת גדילתו , אך במהלך חייו יתנסה בזה שוב ושוב כיחיד סובייקטיבי , ואפשר שישנה את מארג מידותיו בהתאם לתפיסת מציאותו את עצמו במרחב קהילתו וסביבתו . קיימת הנחלה גנטית באופן של סמנים הקשריים , גנריים מושגיים של "טוב" ועד "רע" סובייקטיביים , המציינים סוג איכות של "טוב" ועד "רע , " המותמרים לפעילות קונקרטית על ידי רהנורמליזציה או סוג של טרנספיגורציה ; "טוב" מרחיב " ) מעלה ( " ו"רע" מצמצם " ) מוריד ( " באנרגיית החיות שלנו , בהתאם למצבנו בתופעה ולנסיבות הקונקרטיות . "טוב" ו"רע" הם הפכים ערכיים אונטולוגיים , בתפיסה הסובייקטיבית של מציאות התופעה , והינם בלתי תלויים זה בזה . הם

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help