sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:67

היחס , המחוללת את אפשרויות הפעולה . אותם יחסים בין תופעות , הקיימים כל הזמן והמשתנים כל הזמן , בין תופעות , בין יש אונטולוגי אחד ליש אונטולוגי אחר או ל"ישים" רבים אחרים , לשילובם ההדדי ; יחסים בין פלטפורמת חיים אחת לפלטפורמת חיים אחרת , בין אמא אווזה לאפרוחיה , בין האדם האחד לזולת השני - המרחב כולו רוחש יחסים , ומתוך היחסים האלה אנחנו פועלים . אנו אוחזים ביחסים , אנו יחסים מתייחסים . אנחנו גוף חי המורכב מאינסוף פעילויות הרוחשות באינסוף משמעויות המעצבות את עצמנו , את ה"אני" הרציף היחידני . פעילויות נמשכות לאורך משך חיינו מבחינה של חומר , מבנה , תנועה , שפה , הכרה , כושר בריאות , איכויות של אושר עצב השלובות במנעד הנאה כאב , התנהגות , אופי וקשר היסטוגרפי עם מקורותינו ; פעילויות המתרחשות ונבחנות , חזור ושנה , בסינכרון ועדכון חוזר עם הניסיון הסובייקטיבי של כל אחד מאתנו . מקורו של מושג האינסוף מתגלה לך , עמנואל , כפי שאתה מתבונן בו ויוצא מתוכו , ביחס שבין הפנים לאחר , מעין אינסוף טרנסצנדנטי שאמנם שרוי ונמצא בתוך היחיד העצמי , הפנים , אך גם מקיף ומכיל יותר ממה שכוליותו הפתוחה של היחיד יכולה להכיל . בעוד שמנקודת ראיית המציאות שלי , מושג האינסוף במהותו הוא מרחב אימננטי של משמעויות פועלות , המכיל בתוכו ייחוד ואיחוד בריבוי . מרחב המכיל גם את המציאות האונטולוגיה , אותה מציאות אונטולוגיה המשתנה במשך התרחשותה " ) כל הזמן , ( " ובתוכה נמצאים היחיד והאחר כתופעות פועלות בה וכחלק ממנה . הטרנסצנדנטיות היא התרחשות אונטולוגיה אפשרית בראיית המציאות כהתרחשות תופעתית ספונטנית של האירועים . דהיינו , המציאות רוחשת עקב התמרתן הבלתי פוסקת של משמעויות לפעולות , ואיננה רוחשת כתוצאה מסובב למסובב או על פי עקרון הסיבתיות והשלמות . האפיפניה שורה בכול , המרחב הוא אפיפני יחד ובתוך המציאות האונטולוגיה הרוחשת בו .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help