sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:59

שמכונה "האינטואיציה הרגשית , " זהו סוג של חיבור טהור בין כוליות סובייקטיבית פתוחה והאינסוף המתרחש בתופעה , בעצם ההתרחשות ; ריקוד משותף , , natural intuitivaTto הריקוד בין כוליות ואינסוף , המתרחש בתוך חיינו , ברצף מהלכיהם הרגילים , החוזרים על עצמם שוב ושוב . מתקווה לתקווה לאכזבה ותקווה , מייזום פעילויות רוחשות חיים , למען ייצוב חיי היומיום ועד להשתתפות בתהליכים ומהלכים רחבים ועמוקים יותר , עוקבי עת , המתהווים ומתרחשים תוך כדי רצף חיותה של כוליות פתוחה מתנסה . פעילויות אלה מהוות את הרצף היחידני של "אני" בעל גבולות , אך לא גבולות ברורים וחסומים , אלא פתוחים ודינמיים , המשתנים בהתאם למצבו של היחיד במרחב ובזמן . אפשר לכנות את מרחב היחיד החי את הכוליות הפתוחה והדינמית , dynamic zone of identity מעין מרחב סביבתי סובייקטיבי קונקרטי ( אישי , ( self-organization של ה"אני" היחידני תופעה אמיתית רוחשת ;( local dynamic equilibrium ) כוליותי הדינמית , בעלת מחוללי חומריות , רגשות וחושים , תנועה , צורה , כושר בריאות , היסטוגרפיה , הכרה טהורה , תקשורת ואחרים , הפועלים תוך סינכרון הדדי עם מאגרי הזיכרון הסובייקטיביים שבי , המחוללים בי חיים ברי הכרה , מודעת ושאינה מודעת , הווה סובייקטיבית קונקרטית ההולמת בתפיסתה את מציאותי והמציאות במרחב . ( 24 ) מושג ההתכווננות של הוסרל נכון , בראייתו את הפנים מתכווננות ומסונכרנות בפועל עם תופעת האחר לתפיסת מציאות הולמת של כוליותו היחידנית של היחיד , של הזהה המוכר . גם גישתו של לוינס נכונה , שבה הפנים לא רק מתכווננות ומסונברנות עם תופעת האחר , אלא גם רואות דרך תופעת האחר את האינסוף , את ההתגלות המרחבית . לכן , לשיטתם של הוסרל ולוינס , תפיסת המציאות של הפנים , של הזהה ,

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help