sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

עץ ואלומיניום ; ברית הדמים מתחילה לגלות סימפטומים אנושיים- צוללן שחור , אמודאי הנכנס לתוך מטוס גמבו גט , המטוס הוא מטאפורה לדולפין , ואילו הצוללן מסמל את דמות האישה הנעולה בסנפירים . הסצנה משדרת מתח מיני רק אם הצופה מנסה להיכנס ליחסים שבין שתי הדמויות , האישה והחיה . פסל מורכב זה עשוי מיריעות ספוג וממגזרות של לוחות ברזל . בקומת המרתף של הביתן יוצבו שלשה פסלים נוספים : חנינת בלוטה מתענוג חד סטרי- עבודה דמויות משאבה בשדה נפט המכונה / Vvnn" פסל העשוי עץ , פלדה ומנוע חשמלי ; החרגול nop לשאוב נפט לא מהאדמה , כי אם מהתקרה ( עמדה זו מעלה על הדעת את פסל "הפיל" ההפוך שתלה קנטור כשרגליו לתקרה , גופו בכיוון הרצפה , וזנבו נמשך ונכנס לתוך השירותים , בתערוכה בגלריה "משרד בתל אביב" בשנת , ( 1994 צמצום מרחב ההיסוס- מזחלת פלדה שאורכה כארבעה מטרים , הדומה לספינה ויקינגית , אך משמשת כמזחלת שלג עשויה משטחי פלדה מגולוונת , עץ , פיברגלס , ספוג , גומי וגוף תאורה . את המזחלת מושך אחריו בחבל שדון לבן שגובהו מטר ושבעים העשוי מקפלי בד ומפיברגלס , חוסר אחדות שולט בקצב סוליות ה נעליים ( שם זמני ) - הצבה על עמוד מתכת המותקן בקומת המרתף ועולה למעלה מבעד לחריץ שבין המדרגות לקיר ; בגובה שמונה מטרים ממוקם דינוזאור דו ראשי הפורש כנפיים ברוחב שבעה מטרים . ספינת הדגל של התערוכה , תרתי משמע , בנויה כדגם של נעל עקב ענקית , דמוית אנייה , שמונה מטרים על חמישה מטרים גודלה , שעדיין מתקשה למצוא לעצמה כינוי . "אולי אקרא לה עסיס . אני לא יודע עדיין . נראה בימים הקרובים ; הפסל התחיל כרעיון לגשר , והפך להיות גשר עם נעלי עקב של אישה בלונדינית . בסוף הבלונדינית הלכה והנעל נשארה . ושוב אנו צופים במופשט נשי מובהק המכיל בתוכו ספינה . נושא ההכלה מעיד על ההגדרה הנשית שקנטור יוצר באמצעות נעל העקב האדומה , אלא שהנעל יטלה להתפרש הן כמפתה בצבעה האדום והן כמסוכנת ביותר ככלי משחית , לאור העקבים המחודדים . בינתיים הוא מודד , מנסר , קודח ומרכיב . שניים מהסטודנטים שלו מבית הספר לאמנות "אבני" עובדים אתו אל תוך השעות הקטנות של הלילה , מנסרים ומשייפים , נחתכים גם הם . עבודה גברית . בתפריט הלילי לחם לבן אחיד , טונה משומרת , בירה והרבה אבק . " זה נכון שאני מתחמק . כי כבן אדם פרטי יש לי משאית שלמה , קרונות שלמים של ביקורת . אבל אני מרגיש שזה לא רלוונטי

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help