sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

שניתנו לי לספר את הסיפור בסביבות שונות עזרו להרחיב וללטש אותו . ולאחר כמות נכבדת של מחשבה נוספת ושל אצבעות מיובלות מהקלדה , התוצאות הרי הן לפניכם . אני מקווה שתמצאו בהן שימוש . כל זה דרש מידה בלתי מבוטלת של עזרה . אני מודה לפיירו בוסקליה , העוזר האדמיניסטרטיבי שלי בבית הספר לתארים מתקדמים בחינוך של אוניברסיטת הרווארד , שסייע באיתור מקורות ובסינתזה של מחקרים הנוגעים לעניין . תודה גם לליסה פרונטדו , מי שהיתה העוזרת האדמיניסטרטיבית שלי לפני פיירו , ותרמה את חלקה בשלבים המוקדמים של העבודה . אשתי ובני הצעיר , טום , היו קורבנות של מאמצי לנסות כותרות וביטויים אפשריים למושגי יסוד , ואני מודה גם להם . תודה גם לעמיתים רבים בבית הספר לתארים מתקדמים בחינוך של אוניברסיטת הרווארד , שעמם עבדתי וקיימתי שיחות בשנים שהפרו את הספר הזה , ולכל אלה שמימנו את המחקרים הקשורים לעניין . אולי טוב אעשה אם פשוט אנקוב בחמישה מסלולים עיקריים בעבודה . האחד הוא מחקרים על נטיות חשיבה ולמידה , ועמיתי העיקריים בו הם רון ריטצ'הרט ושרי טישמן ; המממנים הנוכחיים של מחקרים אלה הם מכללת ביאליק במלבורן וקרן אייב יורה דוךביץ , ' וקדמו להם פדר וולנברג וקרן סטיפטלסן קארפ ויטאם , ולפני כן קרן מקארתור . המסלול השני הוא מחקרים על הוראה לשם הבנה , במימון קרן ספנסר , ועמיתי העיקריים בו הם הווארד גרדנר , ויטו פרוני ומרתה סטון וויסקי . עמיתי העיקריים במחקרים על לימוד ופיתוח ארגוניים הם דניאל וילסון , וכריס אונגר לפניו , והתמיכה הנוכחית בהם מגיעה מכמה ארגונים עסקיים , מלכ"ריים וממשלתיים , וקודם לכן לה אוניברסיךד דה בוגוטה חורחה טךאו לוזאנו . מחקרים על סיבתיות ועל הבנת מדעים , שהחלו בעבודה משותפת של טינה גרוטזר ושלי , קודמו במידה רבה על ידי טינה , והכול בתמיכת הקרן הלאומית למדע . ולבסוף , , WIDE world יוזמה בקנה מידה נרחב לפיתוח מקוון של מורים , ועמיתי בה הם מרתה סטון וויסק ודייויד זרווין , עם תמיכה וייעוץ שלא יסולאו בפז מצד אל וקייט מרק . מכל אלה ומרבים אחרים למדתי הכול , והשתדלתי לציין תרומות ספציפיות בהתייחסויות הולמות הפזורות בעמודים הבאים . תודה גם לשני מוסדות אקדמיים . חלק גדול מהספר הזה הושלם בשנת

הקיבוץ המאוחד

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help