sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

רואה עצמו קרוא לתרום להתחוללותה של היפתחות שהיא אתגר לשני הצדדים גם יחד . כאן , מה שמוטל בכף הוא הגישה הנוטלת לעצמה חירות גמורה לגבי אובייקט שלכאורה אין לו משמעות אלא בהקשר מסוים מאוד , של התאולוגיה והאיקונוגרפיה הקשורות במרים הקדושה . מדובר אפוא בפסיכואנליזה , שהיא שמאפשרת לנו לחשוב איך הדימוי של הבתולה הקדושה ששעת לידתה קרבה , מעיר שאלה השייכת לסדר הרבה יותר כללי , ואשר בעיני פרויד נחשבה הקדמונית והצורכת ביותר מאלה הטורדות את "האנושות הצעירה : " משמע , מנין באים ילדים לעולם , ובאיזו דרך יבקעו החוצה ? בהקשתו , די בכך שספר זה יוכל להתקבל כאילו כתבה אותו יד נוכרית למסורת הנוצרית שממנה נובע מושאו , על מנת שיוגשם אופן מחשבה אוניוורסלי מושגי כזה . כי המושא ההוא , ובוודאי מבחינת זיקותיו המובלעות אל אוהל המשכן מספר שמות , ולאיסור הנוגע לייצוג - הנו בעליל דבר אחר מאשראיכ / אז , ' ואפילו הוא כה פורה והרה עולם . איבר דאמיש בל איל , יולי 2007

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help