sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק 7 חוקי הגבלים עסקיים בישראל 187 ............................ 7 . 1 רקע 187 .................... ................................................................ 7 . 2 התופעות העיקריות בהגבלים עסקיים 201 .... ................................ 7 . 3 ב על המונופולין או המונופול 202 .................. ................................ 7 . 4 הסדר כובל 217 .......... ................................................................ 7 . 5 מיזוגים ורכישות 224 .. ................................................................ פרק 8 מונופול למראית עין 233 .......... ................................ 8 . 1 המושג והרקע 233 ...... ................................................................ 8 . 2 שווקים בעלי פוטנציאל תחרותי 234 ............. ................................ 8 . 3 איום תחרותי מצד יבוא פוטנציאלי 238 ........ ................................ 8 . 4 סקטור היצוא במדינה קטנה ופתוחה למסחר בינלאומי 240 ............ 8 . 5 א יום מצד מוצרים תחליפיים 241 ................. ................................ 8 . 6 שיפורים טכנולוגיים 241 ............................. ................................ 8 . 7 גידול ביקושים למוצר 243 ........................... ................................ 8 . 8 רגולציית מחיר 243 ..... ................................................................ 8 . 9 הגבלים עסקיים 244 ... ................................................................ 8 . 10 כפיפות להתניות ממשלתיות אחרות 245 ....... ................................ 8 . 11 מונופול במוצר בר- קיימא 245 ...................... ................................ פרק 9 מותג ומונופול 253 ................... ................................ 9 . 1 מבוא 253 .................. ................................................................ 9 . 2 תחרות מונופוליס טית 255 ........................... ................................ 9 . 3 מותגים , בידול , וכוח מונופולי 258 ................ ................................ 9 . 4 פרמיית המותג וערך המותג 265 ................... ................................ 9 . 5 תופעת היבואן הבלעדי 270 .......................... ................................ 9 . 6 קניבליזציה של מותגים 271 . ................................ ) Multi-brands ( 9 . 7 מודל הוטלינג והחתירה למרכז 272 .............. ................................ פרק 10 שימוש בגורמי ייצור על ידי המונופול 281 ................... 10 . 1 מבוא 281 .................. ................................................................ 10 . 2 הפעלת הכוח המונופולי ושוק גורמי הייצור 283 ............................. 10 . 3 חסרונו של הלחץ התחרותי וה 288 .................. " X-inefficiency " - 10 . 4 אי יעילות בהקצאת מקורות : חוסר יעילות סטאטית 290 ................ 10 . 5 מונופול ואירגוני עובדים 291 ........................ ................................ 10 . 6 מונופול המייצר תשומות למונופול אחר 294 . ................................ 10 . 7 העמדת יכולת ייצור גבוהה ) ואף ע ודפת ( כמחסום כניסה 295 ........... 10 . 8 בעלות זרה על מונופול והשפעתה על התעסוקה במשק 297 .............. 10 . 9 השפעת אברץ - גונסון 298 ............................ ................................

הוצאת לומדון - תבור כלכלה ופיננסים בע"מ בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help