sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

האדריכלות 169 . . . . . . . . 3 צורה חתומה וצורה פתוחה הציור 181 . . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים הפיסול 208 . . . . . . . . האדריכלות 210 . . . . . . . . 4 ריבוי ואחדות הציור 219 . . . . . . . . א . הערות כלליות ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים האדריכלות 253 . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . דוגמאות . 5 בהירות ואלבהירות הציור 269 . . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים האדריכלות 296 . . . . . . . חתימה 303 . . . . . . . . א . קורות האמנות החיצוניות והפנימיות . — ב . צורות של חיקוי ושל קישוט ג . התפתחות זו על שום מה . — ד . מחזוריות כהת פתחות . — ה . בעיית ההתחלה מחדש . — ו . טבעים לאומיים . — ז . התקת מרכז כובדה של האמנות האירופית אחרית דבר . 317 . . . . . . . רשימת התמונות 324 . . . . . . .

מוסד ביאליק

האוניברסיטה העברית בירושלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help