sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

של ההכשרה מתבצע תוך כדי עבודה בשדה בתמיכה אינטנסיבית של מורים חונכים ובמקביל התנסות מעשית המלווה על ידי מוסד ההכשרה . תכניות אלו , שנועדו למלא במהירות את השורות , עשויות להיות מפתות הן למועמדים והן למקבלי החלטות . ישנן שלוש בעיות הכרוכות בתהליך טשטוש זה , שבו מועלות "תכניות חלופיות , " כלומר תכניות קצרות המאפשרות כניסה לעבודה לאחר הכשרה מצומצמת או חלקית : א . ההחלטות המתקבלות בהקשר של תכניות חלופיות אינן מתבססות בדרך כלל על ממצאי מחקר - אמנם ישנה ביקורת רבה גם על חוסר מחקר מספק הקשור בתכניות מסורתיות ( Wilson & Tamir , 2008 ) ועל כך שלא כל תכניות ההכשרה "עושות עבודה טובה" Duncan , ) , ( 2009 , October 22 ; Sanchez , 2009 ; Wilson & Tamir , 2008 בה בעת נודעים לכך גם יתרונות , כפי שמצוטט שר החינוך של ארצות הברית בהקשר של תכניות הכשרה במסגרות אקדמיות ( יש לציין כי בארצות הברית כמעט ואין הכשרה להוראה שאיננה במסגרת אוניברסיטאית , ולכן האוניברסיטה נתפסת כמוסד אקדמי ממוסד ואינה עומדת בהשוואה למכללה : ( ... unlike independent alternative certification programs , university-based teacher preparation programs have unique advantages — they are financially self-sustaining , have math and science departments on campus to assist in specialized training , they can provide rich content knowledge in the liberal arts , and they are in a position to research and test what works to improve . student learning ( Duncan , 2009 , October 22 ) במחקר שפרסמו לאחרונה האמפרי ואחרים Humphrey et al ., ) ( 2008 נעשה ניסיון לבדוק את המאפיינים של תכניות הכשרה חלופיות יעילות . נמצא שהשונות בתוך התכניות וביניהן היא כה

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help