sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הכוחות הפוליטיים והכלכליים הפכו את העולם לגלובלי . השיח במדינות OECD-n הוא כזה המשקף מאבקי כוח בין שחקנים שונים וסדר יום כלכלי הממוקד במדידת תפוקות ההוראה לעומת עלויות ההכשרה . השחקנים הפעילים כארץ במגרש זה הם משרד החינוך , משרד האוצר , משרד התמ"ת , המל"ג , ארגונים גדולים כמו הג'וינט והסוכנות היהודית , קרנות פרטיות ( כמו יד הנדיב , ( 1 VN-1 התאגדויות כמו "הכול חינוך" ועוד . על פי נקודת מבט זו , אשר הפכה לדומיננטית בשיח בנושא ההוראה והכשרת המורים , אציע פתרונות בהמשך . התהליכים המלחים את המשבר מתוך מגוון גדול של תהליכים , שמתרחשים בעשור האחרון סביב משבר זה , נתמקד בשלושה מרכזיים : סוגיית רצף ההתפתחות המקצועית של המורה ; הטשטוש הגובר בין תכניות מסורתיות לחלופיות ; ושכר דיפרנציאלי למורים . . 1 סוגיית הרצף בהתפתחות המקצועית של המורה כיוון שברור כיום שלא ניתן ללמוד בהכשרה את כל מה שנדרש ממורה מתחיל במהלך עבודתו , עולות השאלות : מה מתאים להכשרה ראשונית

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help