sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

כל הכותבים באסופה זו הם אנשי אקדמיה , חוקרים מנוסים בתחום הכשרת המורים , למעט תת-אלוף במיל' רם שמואלי , המוכר כיום כפעיל ציבור ry 70 J שקידום החינוך נמצא בראש מעייניו . הרצאותיהם עוסקות בין היתר בתפקידה של האקדמיה ובמחדל הנובע מחוסר ניצול הידע שנצבר בתוכה . דבריהם משקפים תסכול עמוק : "אנחנו כותבים ספרים ומאמרים , שרק עמיתינו ותלמידינו קוראים ; אנחנו מרצים בפני קהלים מצומצמים , ואין לדברינו הד . ובכל זאת אנחנו מוסיפים ומנסים . " בין הכותבים יש הסכמות ויש גם חילוקי דעות . קרוב לוודאי שחלק מן הדברים המועלים כאן יעוררו ביקורת והתנגדות , אבל זהו טיבו של דיון ציבורי בחברה דמוקרטית , לא כל שכן זהו תפקידה המובהק של האקדמיה : להעלות שאלות וטענות ולחפש להן מענים ופתרונות . באסופה זו עולה תרעומת על מיעוט המחקר בתחום הכשרת המורים , ובפרט על היעדרו של מחקר אורך רחב היקף , שבלעדיו קשה לספק תשובות מהימנות . מדיניות , מסכימים הכול , צריכה להיבנות על ערכים , על שיקול דעת ועל ידע . את כולם יש לבקש ולדרוש , ולאיש אין מונופול עליהם . לפיכך , שיח פתוח ושיתוף בעלי עניין שונים הם תנאי הכרחי לגיבוש מדיניות ראויה . זוהי נקודת ההתחלה , ובה חוברת זו מבקשת לתרום את תרומתה הצנועה .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help