sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

שכחתי . הייתי מגישה את המבחן [ לאחר ] שהייתי כותבת את המעט מאוד שזכרתי . מצוקות הקשורות ללחצים אחרים בבית הספר , כגון התמודדות עם כיתה חדשה : ההורים שלי החליטו לעבור דירה , ואני ממש נלחצתי מה יקרה ביום הראשון שאני אגיע לבית הספר . פחדתי שיצחקו עליי ושאני חדשה ושלא יהיו לי חברים . פחדתי מאוד מהיום הראשון , ממש נלחצתי . ואני זוכרת שהיו לי המון חרדות וחששות שאני לא אהיה מקובלת ושלא יהיה לי עם מי לשחק ולדבר . מצוקות הקשורות ללחצים הנובעים ישירות מחיי החברה של צעירים , מקשרים זוגיים ומהצורך לעמוד בציפיות ההורים : אני בת 21 ולומדת במכללה . אני חווה פרידה מחבר לאחר כמעט שנתיים של חברות . אני מאוד קשורה לחבר , אני עדיין אוהבת אותו ומתגעגעת אליו מאוד . זו הפרידה השניה שלנו , נפרדנו לפי כחצי שנה וחזרנו ונפרדנו כעת שוב כי המצב בינינו לא הסתדר . סיבת הפרידה היא ששנינו לא היינו מאושרים יחד , הוא היה פוגע בי , מעליב אותי , מזלזל בי , מתייחס אליי כמובן מאליו ואף , ואני כתגובה לכל אלה הייתי נפגעת מאוד ובוכה המון . החבר מנסה לחזור וכרגע אנחנו מאוד קרובים . אני מצידי , אובדת עצות כי מצד אחד אני מאוהבת בו ומתגעגעת אליו וזקוקה לו ומצד שני אני יודעת שהסיכוי שהפעם זה יילך הוא קלוש , ובנוסף אמא שלי וחברות שלי לא מוכנות אפילו לשמוע את שמו אני כל היום עסוקה בזה ומצב רוחי ירוד כיותר מאז הפרידה התיאבון שלי נפגע והציונים שלי בלימודים ירדו , והגרוע מכל , שמחת החיים שלי נעלמה כאילו לא היתה .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help