sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הקדמה דאגה בלב איש - ישיוונה ( משלי כה , יב ) אנו עוסקים בחינוך . אנו חוקרים חינוך . אנו מאמינים שהחינוך הוא חלק מן החברה , ושהחברה היא חלק מן החינוך . כאנשי חינוך העוסקים בהוראה אנו נחשפים למצבי yr ^ ומצוקה , שהם חלק בלתי נפרד מעולמם של הצעירים במערכת החינוך ובמערכת הכשרת המורים . אנו מאמינים שתפקידנו כאנשי חינוך וכחוקרים הוא לזהות מצבי מצוקה אצל צעירים באשר הם - בכל קבוצה חברתית , מקצועית , תרבותית או לאומית - ולהגיש להם תמיכה מרבית ומיטבית . לא אחת אנו מוצאים עצמנו ניצבים לנוכח מצוקות שונות של מתבגרים . להלן כמה דוגמאות לסיפורי מצוקה של מתבגרים . מצוקות הקשורות ללחצים מחיי בית הספר , כגון מבחנים : אני מאוד פחדתי ממבחנים . כל פעם שהיה צריך להיות מבחן , הייתי אומרת לאימי שכואבת לי הבטן , כדי [ שאוכל ] להישאר בבית . הייתי מתחילה להזיע , היה לי קשה לנשום . [ אז ] היו שולחים אותי לשתות מים , אך זה לא עזר . המורה שדיברה אליי הייתה צריכה לפנות אליי מספר פעמים , ולא תמיד עניתי לה . זה לא שלא שמעתי אותה , אך משהו , שאין לי דרך להסביר אותו , חסם אותי ולא יכולתי לדבר . הידיים רעדו לי והדף [ של המבחן ] שעמד מולי היה סתם אוסף של שאלות ומשפטים שלא דיברו אליי , כי את החומר "כאילו "

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help