sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

תפיסות חדשות בנוגע למקומו של האוכל ולמקומו של דימוי הגוף בחיינו ככלל ואצל ילדים ובני נוער בפרט . חינוך לתזונה נכונה באמצעות ביבליותרפיה בהכשרת מורים חיוני במיוחד למתכשרות להוראה , שהרי לרוב הן נשים צעירות , שמהוות בובזמן גם תוצר של המסרים החברתיים הסותרים שעליהן גדלו , וגם אלו המעצבות את דור ההמשך . משום כך , לבד מהקניית הביבליותרפיה ככלי עבודה , היא יכולה לסייע להן לבחון מחדש את תפיסותיהן בנושא זה לגבי עצמן , ולהעלות למודעות שלהן את אחריותן לעיצוב תפיסות של חינוך תזונתי בריא אצל התלמידים . אם כן , מטרות הספר הן : . 1 להעלות למודעותם של מחנכים ושל הורים , שספרות הילדים היא כלי שבעזרתו ניתן לחשוף בעיות רגשיות ולטפל בהן . . 2 להעלות למודעותם של מחנכים ושל הורים את המסרים בדבר תזונה נכונה ( או לחלופין - בעיות אכילה או הפרעות אכילה , ( הטמונים ביצירות של ספרות ילדים והעלולים להביא לתפיסות מוטעות של דימוי גוף ושל אורח חיים . . 3 לסייע להורים ולמחנכים לגבש תפיסת עולם ברורה בנושא התזונה ודימוי הגוף , וזאת על ידי חיזוק מסרים מיטיבים הקיימים ביצירות . . 4 להציג את הספרות כתורמת בדרך בלתי שגרתית לפתרון בעיה שעד היום טופלה בכלים קליניים ( רפואיים ופסיכולוגיים . ( . 5 לתת כלים לבחירה נכונה של יצירות ספרות לשימוש הילדים . אנו מקוות שספר זה יסייע למחנכים להשתמש נכון יותר ביצירות ספרותיות לילדים בסוגיית האוכל , ויעודד אותם לקבל אחריות בנושא רגיש וטעון זה , שמאמלל ילדים והורים רבים . אפרת ולאה

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help