sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

שמקבל הערכה שלילית בתום תקופת ההתמחות אינו יכול להשתלב במערכת החינוך - אולם עיקר תפקידה של ההערכה הוא להציב סטנדרטים , להבנות תרבות הערכה ולהצמיח מורים איכותיים . תהליכי ההתמחות מאופיינים בשותפויות : שותפות בין המוסדות הקולטים , בתי הספר וגני הילדים , לבין המוסדות המכשירים , מכללות אקדמיות לחינוך ואוניברסיטאות - הראשונים אחראים להעסקת המתמחה , לקליטתו , לחונכות ולהערכה , והאחרונים אחראים לסדנאות , להכשרת החונכים ולהכשרת המנחים ; שותפות בין מטה משרד החינוך , אגף הכשרת עובדי הוראה , גף ההתמחות בהוראה , חברי ענף ההתמחות ובעלי תפקידים מהאגף הבכיר לכוח אדם בהוראה , לבין הנהלת מחוזות משרד החינוך , מפקחים כוללים ומקצועיים , מנהלים , חונכים ואנשי כוח אדם , ובראשם המפקחים הרפרטים במחוזות ובאגפי הגיל . השותפות מצמיחה חיבור הולם לטובת המתמחים ולטובת מערכת החינוך כולה . בברכה , שרה ^ זילבקשטרום f ) 1 ( ( to- $ A מנהלת אגף התמחות וכניסה להוראה

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help