sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פתח דבר למהדורה החדשה כתבתי את טרפסיכורה * בסניקרס בשנים . 1978-1973 כשהתחלתי בכתיבת הספר , שימש המונח "פוסט מודרני" רק לעתים רחוקות לאפיון סוג המחול שעליו כתבתי , אך עד השלמת הספר נעשה המונח נפוץ יותר בתחום המחול וגם בתחומי האמנות האחרים . עם זאת , מאז פרסום הספר ב , 1980 נהיה "פוסט מודרני" למונח שעוסקים בו חדשים לבקרים מבקרים וחוקרי ההיסטוריה של התרבות מכל התחומים . החלטתי להשאיר את המילים המקוריות כמו שנכתבו , אף על פי שהיום הייתי בוחרת לנסח כמה דברים אחרת , בעיקר בהקדמה . המחקר שערכתי על ג'דסון דאנס ת'יאטר בשמונה השנים האחרונות סיפק לי פרספקטיבות חדשות וגם עובדות חדשות על אותה תופעה יוצאת דופן , אך אלו פורסמו כבר בספרי . Democracy ' s Body . Judson Dance Theater 1962-1964 השקפותי על המחול המודרני נעשו פחות פרובוקטיביות ויותר מורכבות , אך תפיסת המחול המודרני ההיסטורי כסדרת עבודות אוונגרד וכן יחסיו לשאר תרבויות המחול השונות - לא רק למחול הפוסט מודרני , אלא גם לבלט ולמסורות עממיות ופופולריות מערביות ולא מערביות - חייבים להיות נושא למחקר עתידי . כמו כן , ברצוני לחזור בי מהצהרתי המפתיעה טרפסיכורה nrm : ( Tepyixopq ) מתשע המוזות , אחראית על המחול ועל השירה . היא בתם של זאוס , אבי האלים , ושל מנימוסינה , אלת הזיכרון , ושמה נגזר מהמילים "עונג" ( טרפו ) ו"ריקוד" ( כורוס . (

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help