sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הקדמה איגור סטךווינסקי אהב לבטא את עצמו וכתב די הרבה בתחום הפרשנות למוסיקה . מאחר שבעבע בו הר געש , הוא קרא לריסון . אלה שאין ולו סימן וזכר להר געש בתוכם הנהנו בהסכמה , הרימו את שרביט הניצוח שלהם ושמרו על ריסון , בעוד שסטרווינסקי עצמו ניצח על יצירתו Apolhn Musagete ( אפולו אשר על המוזות ) כאילו מדובר ביצירה של צ'ייקובסקי . אנחנו , שקראנו את דבריו , האזנו והיינו המומים . לטךנה מאג יקה , אינגמר ברגמן . רובנו מחפשים , במודע או שלא במודע , מידה של איזון פנימי והרמוניה בין עצמנו לבין העולם הסובב אותנו , ואם במקרה אנו מגלים - כמו סטרווינסקי - הר געש שרוחש בקרבנו , נאזן זאת בריסון . מאותה הסיבה , מי שחופן בקרבו קרחון , עשוי לקרוא להתרת רסן משתלהבת . הסכנה היא , כפי שמציין ברגמן , שבעל אישיות של קרח , שזקוק להתרת רסן משתלהבת , עלול לקרוא את דבריו של סטרווינסקי ולבחור דווקא בריסון . לכן רבות מהמחשבות שמופיעות להלן , אף על פי שהוצגו בפני הציבור בהרצאה , הן יותר הערות אזהרה לעצמי , שיטות

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help